انشا ازاد

مشارکت همه جانبه جامعه کلید طلایی همه گیری کووید19

مشارکت همه جانبه جامعه کلید طلایی همه گیری کووید19

مشارکت همه جانبه جامعه کلید طلایی همه گیری کووید19

مقدمه:

بیماری کووید19 یا به اصطلاحی دیگر کرونا،بیماری تنفسی یا به نوعی دیگر ویروسی است از طریق نزدیکی افراد به یکدیگر انتقال می یابد. در این بین چگونه می توان از همه گیری آن جلوگیری کرد؟!

تنه انشاء:

در شرایط بحرانی کرونا و با وجود محدودیت ها و ممنوعیت های این دوره،روابط میان مردم کمی فاصله دار اما میزان مشارکت آن ها نقش کلیدی و طلایی به خود گرفت. بعد از گذر سال ها که مودت و مهربانی در میان جامعه نقش کمرنگی به خود گرفته بود،

بیماری کرونا برایمان یادآور شد که گاه نزدیکی بیش از حد ما موجب رنجش حال یا مرگ آن ها خواهد شد و ما به عنوان یک جامعه یا افراد این جامعه باید فریضه ی خویش را به نحو احسنت رعایت کرده و حفظ جان عزیزانمان را در اولویت اول قرار دهیم.

در وهله ی اول در صورت پدیدارشدن علائم اولیه بیماری باید مراقبت های اولیه و قرنطینه ی شخصی را شروع کنیم. در افراد دیگر باید همگی از ماسک استفاده کرده و فاصله ی اجتماعی رعایت شود و در حد امکان از حضور در مکان های پرتردد پرهیز کنیم.اگر هر یک از افراد تمام قوانین و موازات را رعایت کنند و با واکسن زدن ادامه دهند. به معنای واقعی مشارکت برقرار شده است.

به زودی این بیماری ریشه کن شده و زندگی عادی به سبک قدیمی بازخواهد گشت.ما همگی در این جهان همچون پازلی در کنار یکدیگر قرار گرفته ایم که با عدم حضور یک شخص یا یک تکه از پازل،تصویر ناقص و نامفهوم می شود.بنابراین هر شخصی باید در این راستا وظیفه ی خود را به عنوان یک انسان به بهترین نحو ممکن ایفا کند تا باری دیگر خورشید در آسمان دل ها نورافشانی کند.

مطالب پیشنهادی :  انشا درباره ویروس کرونا - غیر تکراری

نتیجه گیری:

هیچ دری بسته نمی ماند تا زمانی که کلیدی طلایی در ذهن های ما وجود دارد. پس باید برای گشودن هم مشکلی در ابتدا از مغز خویش در انتها با کمک اتحاد و یکدلی به سوی هدف والا پیش رویم.

مشارکت همه جانبه جامعه کلید طلایی همه گیری کووید19

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا