انشا ازاد

انشا درباره ویروس کرونا – غیر تکراری

انشا درباره ویروس کرونا – غیر تکراری

به نام خداوندی که سلامتی را آفرید،خداوندی که انسان را گاهی وقت ها با چیزهایی امتحان می کند که انسان حتی فکرش را هم نمی کند،

تا حالا شده فکر کنین یه ویروس کوچک که می گویند منشا آن خفاشی است که مثل شب سیاه است .کی فکرش را میکرد که خفاش کوچیکی می تواند کل کره ی زمین را تحت تاثیر بگذارد ؟
کرونا را می گویم،ویروسی که در این روزها شده است بلای جان و اضطراب همه ی ما آدم ها شده است.  کرونا امد ،درست است درد و رنج داشت درسته قرنطینه داشت ولی یک موجی از همدلی و عشق را با خودش آورد.شاید بهتره نگوییم ویروس مخرب ،درست است کل کره ی زمین را در برگرفته و باعث مرگ عزیزان زیادی شده و باعث شده چندین و چند کودک بدون پدر شوند .

ولی تاحالا شده به بدترین اتفاق زندگی به عنوان یه نعمت فکر کنین؟اری،از نظر من کرونا یه نعمت بود ،نعمتی بود که به ما ثابت کرد زمان هایی که با خیال راحت می توانستیم برویم بیرون دیگر نیست.

 آمد و به ما یاد آوری کرد که آزادی گذشته هیچ وقت ماندگار نخواهد بود،آمد تا به ما یادآوری کند،سفید پوشانی هستند که حتی از جان و مالشان مایه گذاشتند برای سلامتی

هموطن هایشان درست است کونا باعث برشکستی خیلی از کسب و کار ها شد ولی یک تلنگر بود .

یک تلنگر برای همه ی انسان ها،انسان هایی ک خدا را فراموش کرده بودند و در باتلاق غرق شده بودند،انسان هایی که شاید در هر روز یک بار هم دستشان را نمی شستند بخاطر ترس از جانشان هر روز شاید 30 یا 40 بار به سراغ آب می روند تا پاک شوند. ما انسان ها یادمان رفته بود وقتی به گناهی آلوده می شویم، می توانیم به سمت خدا برگردیم و توبه کنیم و قلبمان را با نور خداوند از کثیفی ها شست و شو دهیم و بدنمان را با آب پاکیزه کنیم.

چرا همیشه تلخی های روزگار را می گویم؟گاهی تلخ ترین اتفاق خوبی هایی دارد،خوبی هایی از جنس تولد که داخل اتاق استراحت کادر درمان در داخل بیمارستان گرفته می شود،خوبی هایی از جنس سفیدی ،آری سفیدپوشانی که تمام زندگی و نگرانی هایشان را زیر پا گذاشتند تا بتوانند این دنیا رو پاک کنند
شاید وقتی می گویند پویش در خانه بمانیم برای همه خسته کننده شده باشد ولی ویروس کرونا حتی خانواده ها را بهم پیوند زد، فرزندی که آرزوی دیدن پدرش را داشت را به پدرش نزدیک کرد و تمام خانواده را دور هم جمع کرد،پس بیایید بخاطر کادر درمان هم که شده در خانه بمانیم تا از این بیماری رهایی پیدا کنیم.

مطالب پیشنهادی :  مشارکت همه جانبه جامعه کلید طلایی همه گیری کووید19

انشا درباره ویروس کرونا – غیر تکراری

منبع: سایت انشاء باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا