انشا ازاد

انشا درمورد ایده آل ترین دختری که قصد تبدیل شدن به آن را دارید

انشا درمورد ایده آل ترین دختری که قصد تبدیل شدن به آن را دارید

انشا درمورد ایده آل ترین دختری که قصد تبدیل شدن به آن  را دارید

مقدمه:

ایده آل بودن هر شخصی بنابر معیارها و سلیقه ی فردی او متفاوت است و براساس باورهای او تعیین می شود.به نظر شما ایده آل من چیست؟

تنه انشاء:

همیشه در ضمیرناخوداگاهم پازل ها،متفاوت تر از سایر هم سن و سال هایم چیده می شد. همه ی آن ها از عروسی و لباس های شاهانه حرف می زدند،اما من دنیایم رنگی نبود بلکه سیاه و سفید بود. درست مثل بازی شطرنج پر از مجهولات و ابهامات که باید با زیرکی تمام اطرافیان به آن پی می بردند.

همیشه در رویاهایم دختری مستقل،کوشا،توانا و تحصیل کرده ایده آل تلقی می شد. کسی که توانایی هایش وابسته به شخص خاصی نباشد. بلکه آنقدر مقتدر و استوار باشد که همه ی آن هایی که می شناسد از او به عنوان یک فرد متشخص و محکم و خیرخواه یاد کنند.

کسی که خودخواه نیست و آنچه که برای خود می خواهد برای همه آرزو دارد. برای همه طلب آرامش از حق تعالی دارد و از هیچکس ابایی ندارد و برای رسیدن به آرزوهایش تمام پله ها را تنهایی بالا می رود.

اگر افتاد و حتی از فرط درد و زخم تاب و توان بلندشدن را نداشت باز خسته نشود و راه را نیمه راه رها نکند. نهایت اگر خسته شدم چند صباحی را آرام و ساکن بمانم و هرگاه که باری دیگر انرژی خود را جمع کرده و برای قیامی دیگر دست به کار شوم.

نتیجه گیری:

ایده آل بودن یعنی حسی که به ما قدرت و اعتماد به نفس می دهد.یعنی زمانی که در آینه به خود نگاه کردیم از خود شرمنده نشویم. در مقابل بادیدن خود حس عزت نفس و سربلندی درما تقویت شود. ایده آل بودن یعنی از خود بودن شرمنده نباشیم.

مطالب پیشنهادی :  انشا در مورد اربعین

انشا درمورد ایده آل ترین دختری که قصد تبدیل شدن به آن را دارید

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا