انشا ازاد

انشا ادبی و عادی درباره دست فروشان میدان امام علی اصفهان پایه نهم

انشا عادی درباره دست فروشان میدان امام علی اصفهان پایه نهم

انشا ادبی و عادی درباره دست فروشان میدان امام علی اصفهان پایه نهم

انشا عادی:

دست فروشان،اجناس را به صورت عمده با قیمت مناسب تر برای عموم مردم جهت فروش عرضه کرده و با نمایش طرح و رنگ در ملا عام،خرید را برای مشتریان راحت تر می کنند. دست فروشان میدان امام علی اصفهان در ساعات مشخص و هرکدام در مکانی معین قرار گرفته و باتبلیغ و فریاد مخاطبان خاص خود را جذب می کنند.

آن ها در شرایط سخت،در بحران های آب و هوایی و گرما وسرما بدون امکانات و تجهیزات مناسب،آماده ی خدمت رسانی و فروش نیازهای مردم اند.با خوش سرو زبانی و خوش خلقی،تمام تلاش خود را به کار گرفته تا نانی حلال بر سر سفره ی خانواده ی خود ببرند تا اینگونه هم خودشان سود کرده هم متقاضیان خریدی صرفه تر داشته باشند.

بنابراین یادمان نرود که ما به عنوان یک انسان وظیفه داریم که اگر فرد زحمتکش و سخت کوشی را می بینیم با خرید از او،حمایت خود را نشان دهیم.

انشا ادبی:

بویی سرمست کننده فضا را عطرآگین کرده است. بوی لبوی داغ و باقالی و بلال مسافت طولانی تا میدان را همچون دالان بهشت رنگی و خوش عطر کرده است. همه چیز در این نقطه مالامال از حس عشق و دوستی است. یکی کودکش را در آغوش گرفته است و دیگری دست پدر پیرش را سفت گرفته است. از پیر تا جوان همگی شوق دارند و همگی برای هدفی معین این دالان را می پیمایند. شب هایش به کمک نورافکن ها و چراغانی های میدان همچون آسمانی می شود که ستاره ها دور آن و میدان ماه تابان است. آری ستاره های چشمک زن که می خندند همان ستاره هایی هستند که آسمان اصفهان را تماشایی و شکیل کرده است.

انشا ادبی و عادی درباره دست فروشان میدان امام علی اصفهان پایه نهم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا