انشا ازادانشا پایه نهم

انشاء درباره آخرین روزهای سال تحصیلی

انشاء درباره آخرین روزهای سال تحصیلی

انشاء درباره آخرین روزهای سال تحصیلی

مقدمه:امسال باوجود بیماری ودوری از دوستان وعزیزان گذشت.روزهایی که واقعا دلمان برای آن شور و حال سابق تنگ شد و حال در آخرین روزهای سال تحصیلی هستیم،آیا فرصت خوبی نیست برای جبران؟

تنه انشاء: در این آخرین روزهای سال تحصیلی یادمان نرود عده ایی بودند که مجازی و با شرایط سخت جان می کنند و با جان ودل در تلاش آن بودند که چیزی را به ما بیاموزند وما از آن همه شور و عشقی که پشت قاب تلفن هایمان نمی دیدیم،غافل بودیم.

از دوستانی که روی یک نیمکت می نشستیم، دور بودیم وحال شدیدا دلمان برای آن سر و کله زدن ها،آن خنده های از ته دل و آن شیطنت های یواشکی تنگ شده است.

انشاء درباره آخرین روزهای سال تحصیلی

اما این آخرین روزهای سال تحصیلی به معنای تمام شدن مسیر زندگی نیست!شاید شروعی دوباره در مرحله ی جدیدتری از زندگی قرار گرفته باشیم.حال باید درصدد جبران روزهای رفته بیشتر تلاش کنیم.

یادمان نرود همیشه فرصت ها کم هستند و این ما هستیم که باید برای بهتر جلوه دادن خود و بهترین بودن خود بی رقفه جدیت خرج کرده و فعال تر از دیروز،امروز وفردای خویش را بسازیم.

باید این روزهای آخر که نتیجه ی سالی پر مشقت را می گیریم از غفلت و  بهانه های الکی دوری جسته و با قدردانی از معلمان ودوستان فداکار،مزد خود را دریافت کنیم

و باهم و در کنار هم پله های موفقیت را بپیماییم.

نتیجه گیری:شاید باورتان نشود،اما گاهی اوقات دیگر فرصتی برای جبران نداریم و در عجب و انگشت به دهان باقی خواهیم ماند، که چگونه فرصت ها را از دست دادیم و آخرین روزها برای همیشه آخرین فرصت ها هم شدند.

انشاء درباره آخرین روزهای سال تحصیلی

نظر شما در مورد این انشا چه بود نظر بزارید . در صورتی که دوست داشتید انشا شما به اسم شما در سایت قرار بگیرد انشا خود را برای ما ارسال کنید

منبع: سایت انشا باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا