فرهنگ و هنر نهم

چه شباهت و تفاوتی بین تبلیغات در انواع مختلف وسایط ارتباط جمعی وجود دارد

چه شباهت و تفاوتی بین تبلیغات در انواع مختلف وسایط ارتباط جمعی وجود دارد

 در این مورد  تحقیق هایی انجام دادم ولی به چیز خوبی نرسیدم ولی باز هم همینا رو می زارم شاید بدرد شما خورد

  • ATL = Above The Line همانند تبلیغات تلویزیون، رادیو، روزنامه و…
  • BTL = Below The Line همانند تبلیغات فروشگاه ها، اسپانسرینگ، بیلبورد و ….
  • TTL = Through The Line درواقع همان تبلیغات یکپارچه و 360 درجه می باشد. یعنی استفاده همزمان از BTL و ATL .

تبلیغات شبکه های اجتماعی نوعی از تبلیغ هستند که به وسیله پلتفرم‌های شبکه اجتماعی انجام می‌شود. عموما گفته می‌شود آنها حاوی یک عنوان و یک توضیح هستند و با نوع خاصی از عناصر چند رسانه‌ای (مانند تصویر، ویدئو، اینفوگرافی و …) همراه هستند. به هر حال توصیه این است که در بین توضیحات تبلیغ یک CTA بگذارید، تا توجه کاربر را جلب کنید و از آنها برای برقراری ارتباط با کسب وکار، محصول و یا خدمات دعوت به عمل آورید.

برخی از مزایای استفاده از تبلیغات شبکه های اجتماعی عبارتند از:

قیمت. هزینه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در قیاس با سایر روش‌های تبلیغاتی نسبتا پایین است. بنابراین، بخشی از بودجه می‌تواند به تبلیغات شبکه اجتماعی اختصاص یابد، که شما می‌توانید بدون هزینه گزاف به نتایج شگرفی دست پیدا کنید.

دسترسی. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به ما اجازه می‌دهد که به افراد زیادی دسترسی پیدا کنیم. این بدان معنا است که شما می‌توانید به تعداد زیادی مشتری بالقوه دسترسی پیدا کنید و درنتیجه نرخ تبدیل شما افزایش می‌یابد.

هدفگیری دقیق مخاطبان. تبلیغات اجتماعی در مقایسه با دیگر رسانه‌ها، امکان هدفگیری دقیقتر و گسترده مخاطبان را فراهم می‌کند. این مسئله به این معناست که اگر شما یک محصول یا خدمت خاص را می‌فروشید، می‌توانید به کاربران خاصی با مشخصات از پیش تعیین‌شده مانند جنس، سن، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، استفاده از یک وبسایت خاص و یا صحبت کردن به زبان خاصی، تبلیغات ارائه دهید. اینها تنها برخی از متغیرهایی هستند که به شما اجازه می‌دهند تا به صورت دقیق مخاطب هدف خود را شناسایی کنید.

دیده شدن برند. اگر بخواهیم صادق باشیم، همه دنیا در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند. اگر یک کسب‌وکار برای معرفی خود از تبلیغات استفاده کند، آگاهی از برند به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

تجربه کاربری و وفاداری مشتری. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی عموماً در ارتباط با یک برند است که پروفایل خود را در آن شبکه اجتماعی دارد. این کار، ارتباط با مشتریان بالقوه را میسر می‌سازد. علاوه‌ بر این، یک شرکت می‌تواند یک حساب کاربری خدمات مشتریان اختصاصی ایجاد کند که منجر به بهتر شدن وجهه عمومی برند و افزایش فروش در همان مشتریان شود.

چه شباهت و تفاوتی بین تبلیغات در انواع مختلف وسایط ارتباط جمعی وجود دارد

منبع: سایت انشاء باز

مشاهده بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا