انشا ازاد

مقایسه ی کلاس های حضوری و مجازی پایه هشتم

انشا مقایسه ی کلاس های حضوری و مجازی پایه هشتم

مقایسه ی کلاس های حضوری و مجازی پایه هشتم

مقدمه:تغییرات هیچ گاه خبر نمی دهند. ناگهانی پیش می آیند و کل برنامه های روزانه  ما را آنچنان تغییر می دهد که زندگی سابق برایمان محال به نظر می رسد.

تنه انشاء: در کلاس های حضوری قبل از ورود کلاس، روزمان را با ورزش و خوش و بش با دوستانمان شروع می کردیم. صداای خنده ها ودعوا اوج می گرفت. یکی روی تابلو نقاشی می کشید.یکی دیگر کتاب به دست راه می رفت. دیگری با بی خیالی و سرخوشانه اخبار کذب منتشر می کرد و به شایعات روزمره دامن می زد.

معلم ها را می دیدیم. برسرمان دست نوازش می کشیدند،گاهی به عنوان تنبیه بااخم ما را از مهربانیشان محروم می کردند تا باری دیگر تنبلی و شیطنت خود را تکرار نکنیم. صداها واضح بود و قابل درک!معلم ناممان را که صدا می زد گاهی با شوق و گاهی با ترس دستمان را بالا برده و قبل از هر حرفی اجازه می گرفتیم.

مقایسه ی کلاس های حضوری و مجازی پایه هشتم

 اما کلاس های مجازی انگار پشت فرسنگ ها و از فاصله های زیاد صدای یکدیگر را می شنویم. همه چیز عجله ایی شده است.دیگر خبری از شوق شنیدن صدای زنگ تفریح نیست!یا اینترنت ها قطع می شود یا آنقدر همه باهم حرف می زنند آن هم بی اجازه که تازه قدر آن روزهای رفته را می دانم که چه خوشبخت بودیم و از آن غافل ماندیم.

با آنکه هر دو مورد به صورت مجزا محاسن و معایب خاص خود را دارند اما مهم هدف پیش رویمان است که با در خانه ماندن و دوری از تجمع و صبر و حوصله از بیماری دور مانده و مانع گسترش آن شویم و با رعایت اصول بهداشت مراقب معلمان و دوستانمان باشیم تا مبادا، بی اختیار و بدون آگاهی عامل مریضی یا گاه مرگ آن ها شویم.

نتیجه گیری:اگر کلاس های مجازی امروز نباشند یا نبودند ما هم از درس و کلاس جا می ماندیم و هم ممکن بود یا هست که دیگر عمرمان کفاف دیدن دوباره ی کلاس های حضوری را ندهد. بنابراین برای آینده ی خود تلاش کنیم تا باری دیگر بدون ترس و با صدای بلند دور هم جمع شده و بخندیم.

مقایسه ی کلاس های حضوری و مجازی پایه هشتم

منبع: سایت انشا باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا