پیام های آسمانی هفتم

ما چگونه می توانیم خداوند را یاری کنیم

ما چگونه می توانیم خداوند را یاری کنیم

جواب صفحه 31 پیام های اسمانی هفتم

1-ما با جهاد در راه خدا

2-دفاع از دین با جان و اموالمان 

3-با عمل به دستورات خداوند در انجام واجبات

4-ترک محرمات

مطلب مرتبط:

بنابراین آنچه در این موقعیت خطرناک فعلی اهمیت دارد این است که ما به خاطر خدا(و فقط خدا) از دین و سرزمین و امّت و آرمانمان دفاع کنیم و چون دوران انقلاب اسلامی بی محابا به سراغ دشمن اصلی برویم و با اطمینان خاطر به پیش بتازیم، البته با در نظر گرفتن مصالح ملی و مذهبی و با مشورت با خردمندانمان و با استفاده از ابزارهای مادی و معنوی و با ایمان کامل به هدف و با توکل بر خدا.. که در این صورت هرگز شکست معنی ندارد. و من بر این باورم که اگر آن جوش و خروش دوران انقلاب زنده شود و دفاع ملت برای خدا باشد قدرتهای استکباری اصلا جرأت هجوم به ایران اسلامی را نخواهند داشت و اگر حماقت کردند و هجوم نمودند هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی شکست خواهند خورد و نام ایران اسلامی همچون همیشه در تاریخ خواهد درخشید.

این آیه مبارکه ضمن اینکه ما را بشارت می دهد به یاری محبوب ، هشدار نیز می دهد که در صورتی از یاری او برخوردار خواهیم بود که قابلیت نصرتش را داشته باشیم.

در موارد مختلفی از قرآن و سنت می خوانیم که باید تا آنجا که امکان داریم وسائل و ابزار جنگی را برای دفاع آماده کنیم: « و أعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل» و بقیه اش را به خدا بسپاریم. امدادات غیبی با رفتن دست خالی به جبهه هرگز میسر نمی شود. کار باید کرد و آماده باید شد و در آن صورت است که خداوند با امداد غیبی به کمک ما می آید و سپاه مخفی خود را برای نصرت کردن مؤمنان می فرستد.

مطالب پیشنهادی :  چرا بهلول هرگز چیزی از هارون درخواست نمی کرد

ما چگونه می توانیم خداوند را یاری کنیم

منبع: سایت انشاء باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا