پیام های آسمانی هفتم

فرشتگان به نمازگزاران با ایمان چه می گویند

فرشتگان به نمازگزاران با ایمان چه می گویند

جواب فعالیت صفحه 114 پیام های اسمانی هفتم

حل فعالیت :

ای نمازگزار، اگر می دانستی مورد توجه چه کسی قرار گرفته ای و یا چه کسی مناجات می کنی،هرگز نماز را رها نمی کردی.

مطلب مرتبط:

در کنار چهار فرشته معروف جبرئیل،میکائیل،اسرافیل و عزرائیل با فرشته هایی دیگری آشنا شوید که از سوی خدا کارشان این است که هم پای آدم ها کاری کنند که دنیا جای بهتری باشد برای زندگی کردن.

جرمیل:
یکی از فرشتگانی است که وظیفه اش کمک به ایجاد تغیرات مثبت در زندگی آدم هاست. این فرشته به کمک انسان هایی می رود که قصد تغییر و دگرگونی در زندگی شان را دارند طوری که جرمیل به کمک عواطف و احساسات آدم ها می رود و به آنها کمک می کند تا دیگران را راحت تر ببخشند.نام جرمیل برگرفته از رحمت خداوند است.

هانیل:
هانیل فرشته ای است آبی رنگ و موافق با طبع لطیف زنانه. این فرشته،ملکی است که خداوند او را در دنیا مامور رسیدگی به امور زنان کرده است. هانیل همراه همیشگی زنان و دختران است و حتی در مواقع دشواری مثل به دنیا آوردن فرزند به کمک خانم هایی می آید که قرار است از این به بعد مادر باشند.

اسماعیل:
در کنار اینکه این نام یادآور اسم پیامبر خداست باید گفت که اسماعیل نام یکی از فرشتگان خدانیزهست. اسماعیل فرشته ای است که در آسمان جای دارد.چیزی که در روایات درباره اسماعیل ذکر شده این است که هر وقت هربنده ای هفت بار بگوید«یا ارحم الراحمین» اسماعیل به او پاسخ خواهد داد که خداوند ارحم الراحمین است و صدایش را شنیده است و حالا وقت این است که حاجتش را طلب کند.

مطالب پیشنهادی :  ارکان نماز چند مورد است به ترتیب نام ببرید

جوفیل:
در کنار همه فرشته ها این فرشته کارش این است که بی نظمی ها و موقعیت های بد و منفی زندگی انسان ها را برطرف می کند. پس در مواقع شلختگی و آشفتگی ذهنی تان به این فکر کنید که شما فرشته ای را در کنارتان دارید که کارش زیبایی و نظم دادن به افکار و محیط شماست. نام سوفیل برگرفته از زیبایی خداوند است.

راگول:
این فرشته که دوست خداست وظیفه اش چیزی نیست جز ترمیم رابطه های بین آدم ها. این فرشته در روابط بین آدم ها هماهنگی ایجاد می کند و سوء تفاهم بین آدم ها را برطرف می سازد.فرشته ای که شاید این روزها بیش از پیش به حضورش در روابط روزمره مان احتیاج داشته باشیم.

فرشتگان به نمازگزاران با ایمان چه می گویند

منبع: سایت انشاء باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا