پیام های آسمانی نهم

ثمرات انقلاب اسلامی ایران را بیان کنید

ثمرات انقلاب اسلامی ایران را بیان کنید

جواب فعالیت صفحه 106 پیام های اسمانی نهم

1- شکستن ابهت پوشالی ابرقدرتها:

شما بدانید که این نهضت ملت ایران، این عظمت قدرت های بزرگ که با تبلیغات تحمیل کرده بودند بر دِماغ ها که اصلا نمی شود با انگلستان در افتاد، حالا هم دیگر اصلا با آمریکا نمی شود دیگر در افتاد، این عظمت را شکست. . . . شما ثابت کردید که نه، می شود! می شود با آمریکا هم طرف شدٌ می شود

2-صف آرایی در برابر نمایش قدرت آمریکا

امروز یکی از افتخارات بزرگ ملت ما این است که در برابر بزرگترین نمایش قدرت و آرایش ناوهای جنگی آمریکا و اروپا در خلیج فارس صف آرایی نمود.

3- انتقال وحشت از دل مظلومان به دل مستکبران

جمهوری اسلامی ایران . . . این هنر را کرده که بت های عظیم تخیلی را شکسته و رعب و وحشت را از دل مظلومان برداشته و در دل ستمگران گذاشته است و این خود از یک ملت بی عده و عده کافی* معجزه ای است که به ید قدرت الهی تحقق یافته است.

4- باز کردن دریچه نور و امید در دل مسلمانان

بحمدالله از برکت انقلاب اسلامی ایران دریچه های نور و امید به روی همه مسلمانان جهان باز شده است و می رود تا رعد و برق حوادث آن، رگبار مرگ و نابودی را بر سر همه مستکبران فرو ریزد.

5- الگوسازی برای ملتهای مستضعف

خداوند تعالی بر ما منت نهاد و رژیم استکبار را با دست توانای خود که قدرت مستضعفین است در هم پیچید و ملت عظیم ما را ائمه و پیشوای ملتهای مستضعف نمود.

6- حمایت از مسلمانان آزاده

ما اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی ایران برای همیشه حامی و پناهگاه مسلمانان آزاده جهان است و کشور ایران به عنوان یک دژ نظامی و آسیب ناپذیر نیاز سربازان اسلام را تامین و آنان را به مبانی عقیدتی و تربیتی اسلام و همچنین به اصول و روش های مبارزه علیه نظام های کفر و شرک آشنا می سازد.

7- بی داری امت اسلام

الحمدالله در این نهضت این پیروزی حاصل شد برای مسلمان ها که همه بیدار شدند و همه با هم انسجام پیدا کردند. پیوند پیدا کردند.

8- باوراندن امکان ایستادگی مقابل مستکبران به مستضعفان

شما در این مدتی که انقلاب کردید و قیام کردید، خودتان باورتان آمد و به دولت های مستضعف و ملت های مستضعف هم باوراندید که می شود در مقابل امریکای جهانخوار و شوروی جهانخوار ایستادگی کرد.

9- پیشنهاد تشکیل حزب مستضعفین

من یک پیشنهادی در چند روز پیش از این کردم که اگر این پیشنهاد را عمل بکنند، این اسباب این می شود که روابط انشاء الله کم کم پیدا بشود . . . و اگر یک حزبی در عالم پیدا بشود، یک حزب عالمی، حزب مستضعفین که همان حزب الله است . . .هیچ قدرتی با این قدرت نمی تواند مقابله بکند.

10-صدور انقلاب و دفاع از مستضعفان

ما باید از مستضعفین جهان پشتیبانی کنیم. ما باید در صدور انقلابمان به جهان کوشش کنیم و تفکر اینکه ما انقلابمان را صادر نمی کنیم کنار بگذاریم، زیرا اسلام بین کشورهای مسلمان فرقی قائل نمی باشد و پشتیبان تمام مستضعفین جهان است. . . . من بار دیگر پشتیبانی خودم را از تمام نهضت ها و جبهه ها و گروه هایی که برای رهایی از چنگال ابرقدرت های چپ و راست می جنگند اعلام می کنم.

11- دفاع از آرمان فلسطین

همانطوری که آن وقت در کنار شما بودیم و حالا هم در کنار شما هستیم و امیدواریم که همه با هم مثل برادر با مشکلات مقابله کنیم. من از خدای تبارک و تعالی عزت اسلام و مسلمین و رجوع قدس به برادران خودمان را می خواهم.

12- جهانی سازی دفاع از آرمان فلسطین

من در طی سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم . . . من از عموم مسلمانان جهان و دولتهای اسلامی می خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است

13-دفاع از افغانستان تحت اشغال

ما بار دیگر پشتیبانی بی دریغ خود را از برادران مسلمان و مظلوم افغانی اعلام می داریم و اشغالگران را شدیدا محکوم می نمائیم. ما مسلمانیم و شرق و غرب بر ایمان مطرح نیست. ما از مظلوم دفاع می کنیم و بر ظالم می تازیم. این یک وظیفه اسلامی است.

14-تحول به ملتی شجاع

شما ملاحظه کردید که یک تحول بزرگ روحی که در ایران پیدا شد بالاتر از این فتحی بود که کردند و آن تحول روحی این بود که یک روز پاسبان می آمد توی بازار می گفت چهارم آبان است همه باید بیرق بزنید، هیچ کس به خودش اجازه نمی داد که، توی مغزش نمی آمد که می شود با این پاسبان مخالفت کرد. هیچ کس، همه اطاعت، هر جا می رفت اطاعت، توی دانشگاه هم که می آمد اطاعت می کردند،

15- تحول به ملتی جهادگر

الحمدلله تحول بزرگی در ملت ما پدید آمده است و این جوان ها که به عشرتکده ها و فساد و فحشا کشیده می شدند، الان به جبهه ها رفته و برای اسلام و مملکت پیروزی و افتخار می آفرینند و ما در برابر آنان مسئولیم. و هیچ انقلابی تاکنون صورت نگرفته است که دو سه سال اینقدر نتیجه داده باشد.

16-تحول به ملتی شهادت طلب

در ملت ما یک تحولی حاصل شد که آن تحویل سابقه نداشت آن تحول این طور بود که شهادت را برای خودشان فوز عظیم می دانستند. جوان های ما الان هم پیش من می آیند ـ بعضی از آنها ـ و می گویند که شما دعا کنید که ما شهید بشویم، این رمز پیروزی بود که همانطوری که در صدر اسلام مسلمین با این رمز پیش بردند، ملت ما هم با این رمز پیش برد و با این رمز است که ملت ها می توانند پیش ببرند.

ثمرات انقلاب اسلامی ایران را بیان کنید

منبع: سایت انشاء باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا