جواب مطالعات هفتم

بیمه دانش آموزان چه فایده ای دارد تحقیق کنید

بیمه دانش آموزان چه فایده ای دارد تحقیق کنید

الف)بیمه دانش آموزی چه فایده هایی دارد

طبق این بیمه انواع حوادثی را که ممکن است در شبانه روز در داخل یا خارج از مدرسه برای دانش آموز پیش آید. طبق قرارداد بیمه هزینه های ناشی از آن را پرداخت می کند.

ب)برای گرفتن این بیمه،شما چقدر پول پرداخت کردید؟

۳۰۰۰ هزارتومان

ج)اگر خدای ناکرده حادثه ای برای شما پیش بیایید با این بیمه تا چه مبلغی هزینه های درمان را پرداخت می کنند؟تا مبلغ سیصدهزار تومان را پرداخت می کند.

د)مدت اعتبار بیمه چقدر است؟ یک سال

بیمه حوادث دانش آموزان قراردادی است که در طول سال تحصیلی یعنی از اول مهر ماه تا پایان شهریور ماه سال بعد جریان دارد.

 بیمه دانش آموزی همانطور که از نامش پیداست،مخصوص قشر دانش آموز بوده و از ابتدای مهر ماه تا پایان سال تحصیلی دارای اعتبار است.  پوشش بیمه دانش آموزی شامل هزینه های پزشکی است و سقف آن برای سال تحصیلی ۹۷_۹۶ به میزان ۲ میلیون تومان و غرامت فوت تا سقف دیه کامل می باشد.

مبنای پوشش بیمه شدگان لیست اسامی است که توسط مناطق آموزش و پرورش برای شعب بیمه طرف قرار داد ارسال می شود. دانش آموزان همه مقام تحصیلی در طول سال تحصیلی یعنی از مهرماه تا خرداد سال بعد تحت پوشش بیمه حوادث دانش آموزی قرار می گیرند و ۲۴ ساعته در داخل یا خارج مدرسه تحت پوشش بیمه هستند .

همه ساله در راستای ارائه خدمات به دانش‌‌آموزان و فرهنگیان و حمایت آنها در هنگام بروز حوادث و سوانح مختلف، نسبت به طراحی، انعقاد و اجرای قراردادی با موضوع «بیمه حوادث دانش‌آموزی» اقدام کرده است.

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش، دستورالعمل بیمه حوادث دانش‌آموزی را به ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

بر اساس قرارداد جدید بیمه حوادث دانش‌آموزی، تمام دانش‌آموزان در مقاطع و در طول سال تحصیلی (از اول مهر ماه هر سال تا پایان شهریور ماه سال بعد) به صورت شبانه‌روزی، در داخل یا خارج از مدرسه تحت پوشش بیمه حوادث و درمان مازاد قرار می‌گیرند.

بیمه دانش آموزان چه فایده ای دارد تحقیق کنید

منبع: سایت انشا باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا