انشا ازاد

انشا در مورد دوست

انشای آزاد با موضوع دوست

مقدمه:همیشه یک نفر باید باشد تا دستانت را بگیرد و تو را از قعر ناامیدی و غم نجات دهد و یا پابه پای تو گام بردارد و در شادی و خوشی یارو و یاورت باشد کسی مثل دوست.

تنه انشا: می گویند دوست ها بهترین آدم هایی هستند که می تواند خود انسان آن را انتخاب کند. مثل فامیل یا خواهر یا برادر نیست که حق انتخابی در آن نداشته باشی اما دوست تنها فردی است که ما می توانیم با قدرت انتخاب و اراده ی قلبی آن را انتخاب کنیم و یا آن را از زندگی خود حذف کنیم. دوست همیشه هم پا و هم قدم در راه ها دستمان را می گیرد و پشت به پشت مانند تکیه گاهی محکم با ما در این مسیر پرتلاطم زندگی قدم بر می دارد تا همراه یکدیگر از مانع های زندگی گذر کنیم و به موفقیت ها دست یابیم. همراه با دوست هایمان گاهی درد دل کردیم و غم ها را با یکدیگر شریک شدیم و با همدیگر گریه کردیم. گاهی از همه جا گفتیم و خندیدیم حتی به ترک دیوار و بی بهانه گاهی دعوا کرده ایم و گاهی از همدیگر جدا شده ایم و زمانی دیگر بدی کرده ایم و اما از همه ی این ها که گذر کنیم این را به خوبی می دانیم که بهترین خاطرات زندگی را با همین دوست ها تجربه کرده ایم و در تمام مراحل زندگی چه از کودکی با بازی در کوچه خیابان ها و مدرسه و چه در جوانی در دانشگاه و روزهای خوب ازدواج و چه در مرحله ی پیری و کهنسالی مانند عصایی محکم در کنار ما هستند و با وجود و حضورشان به ما امید زندگی را تزریق می کنند. اگر در میان و اطراف خود دوست خوبی داریم که همیشه همراه ما هست قدرش را بدانیم و در هیچ صورت او را از دست ندهیم.

نتیجه گیری: انسان های خوب در میان این همه بدی و نامردی کم پیدا می شوند چه خوب می شود اگر یک نفر باشد که در همه ی مراحل همراه ما باشد و ما را در این مسیر دشوار تنها نگذارد.. کسی مثل دوست.

مطالب پیشنهادی :  انشا در مورد توصیف برداشتن یک ظرف داغ پایه هشتم صفحه 62

انشا درباره دوست

انشاء آزاد با موضوع دوست

موضوع امتحانی انشا درباره دوست

نظر شما در مورد این انشا چه بود نظر بزارید

این انشا اختصاصی بوده و کپی برداری در سایت یا کانال تلگرام شما بدون ذکر منبع  و ادرس سایت حرام است

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. با سلام خدمت شما ..انشای خوبی بود اما برای نمره 17-17.5 …جای تغییرات رو داراست..یکم شاخ و برگ بیشتر و بهتری باید بده اون کسی که این اشا رو نوشته..اما درکل خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا