انشا ازاد

انشا درمورد زندگی زیباتر می شود اگر…

انشا با موضوع ازاد درباره زندگی زیباتر می شود اگر

متن ادبی درباره زندگی زیباتر می شود اگر

مقدمه: این اگرها در زندگی همیشگی است، همیشه ما آدم ها حسرت لحظه و چیزهایی را می خوریم که نداریم و همیشه فکر می کنیم که اگر این اگرها در زندگی ما بودن چه ها که نمی شد و چه سرنوشت درخشانی را رقم می زدیم اما در زندگی زیباتر می شد اگر..

تنه انشاء: اگر اختلاف طبقاتی در دنیایی که یکی داراست و یکی ندار وجود نداشت، همگی سیر شب را به صبح می رساندند و کسی سقف خانه اش آسمان بی انتها نبود. اگر مشکلات همیشگی نبودند و خودشان راه حل را می یافتند و زود گره خود را باز می کردند و تمام می شوند. اگر هر چه می خواستیم همان می شد، مثلا همه یک چراغ جادو داشتند و یک غول که فرمان بردار خواسته هایمان بود و هر چه آرزو می کردیم بر آورد می شد و هر چه می خواستیم فراهم می شد زندگی زیباتر می شد اگر افکار منفی را رها می کردیم و رشته ی افکار مثبت را سفت می گرفتیم و از آن بالا می رفتیم و همگی در آسایش و آرامش زندگی می کردیم. زندگی زیباتر می شد اگر زیبای خدادایی را لگدمال نکنیم و گل را در گلدان و درخت را در جنگل داشته باشیم و هوای پاک و سفید سقف بالای سرمان باشد و زباله و آلودگی و پس مانده ای وجود نداشت. زندگی زیباتر می شد اگر من و تو ما می شدیم و همچون دو دوست پابه پای هم، پشت به پشت هم مسیر زندگی را طی می کردیم و از خیانت و دروغ و دور زدن دوری می کردیم و به فکر زمین زدن دیگری نبودیم. زندگی زیبا می شد اگر تلاش می کردیم کمی بیشتر انسانیت خرج کنیم.

نتیجه گیری: این اگرها قطعا زندگی را زیباتر می کنند. اما اگر همین تضادها وجود نداشت و همه خوش بودیم و خوشحال، زندگی چه مفهومی داشت! چه کسی از آن درس می گرفت و چه کسی در آن درس می داد! فکر کن اگر ضربان قلب انسان بالا و پایین نشود چه رخ می دهد؟! بله درست است یک خط صاف که در انتهایش مرگ نشسته است

انشاء درباره زندگی زیبا تر مشد اگر

نظر شما در مورد این مطلب چه بود نظر بزارید

این انشا اختصاصی بوده و کپی برداری در سایت یا کانال تلگرام شما بدون ذکر منبع و ادرس سایت حرام است و پیگرد قانونی دارد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا