انشا پایه هشتمانشا درباره صحنه ورود یک موش به خانه

انشا تصور ذهنی در مورد صحنه ورود یک موش به خانه

انشا تصور ذهنی در مورد صحنه ورود یک موش به خانه

انشاء درباره صحنه ورود یک موش به خانهپایه8 درس3 صفحه42

مقدمه:

موش ها از جمله حیواناتی هستند که همواره ردپای آن ها را می شود همه جا مشاهده کرد.

تنه انشاء:

کم کم داشت با قدم هایی که احتیاط کاملی در آن بود به داخل خانه گام می نهاد او با هر نگاهش که به سرعت بود به این سو و آن سو می نگریست و بو می کرد به دنبال غذا بود. انگار این راه را چشم بسته هم می توانست بپیماید. بوی غذا او را به آشپزخانه رساند. موش زنی را دید که در حال پخت و پز است و متوجه او نیست. موش با دقت بسیاری از گوشه ای گذشت تا خانم خانه او را نبیند زیرا از انسان ها می ترسید. او همیشه دیده بود که بسیاری از هم کیشانش توسط انسان ها کشته شده اند.

از ترس زیاد ناگهان به یکی از ظروف برخورد کرد و صدایی ایجاد شد. خانم خانه برگشت و موش را دید. با دیدن موش او ترسید و جیغ کشید و در این موقع بود که موش پا به فرار گذاشت. دسته ای از موش ها  صحرای  هستند. آن ها از دسته جوندگان در جانداران هستند. هر چیزی که قابل جویدن باشد را  با دندان تیز خود می جوند حتی اگر قابل خوردن نباشد. اگر فرصتی بیابند فرش، چوب، کاغذ و… را می جوند و خسارت هایی به انسان ها وارد می کنند.

در واقع دندان موش ها به سرعت رشد می کند و آن ها برای اینکه این رشد را متوقف کنند مجبورند همه چیز را بجوند تا سرعت این رشد کند شود موش ها بر اساس طول دم خود قابل شناسایی هستند. بسیاری از انسان ها از تله موش ها استفاده می کنند تا موش ها را به دام انداخته و بکشند. یکی از بزرگ ترین دشمن موش ها گربه ها هستند. گربه ها،

مطالب پیشنهادی :  انشا در مورد توصیف برداشتن یک ظرف داغ پایه هشتم صفحه 62

موش ها را دنبال می کنند تا  از آن ها غذایی برای خود تامین کنند. بسیاری از موش ها در فاضلاب منازل و شهرها هستند  و این خود دلیل انتقال بسیاری از بیماری ها به انسان است. یکی از وسیله ها فضله موش است.

انسان ها  به راحتی با فضله موش دچار بیماری های مختلفی می شوند همواره باید از این جوندگان دوری کرد. آن ها موجودات خوبی هستند اما به انسان ها آسیب های زیادی وارد می کنند.

نتیجه گیری:

موش ها جزء جوندگانی هستند که دیدن آن ها در خانه خوشایند نیست. زیرا به سرعت زاد و ولد می کنند و ناقل بیماری ها به انسان ها هستند. باید مراقب موش ها بود.

تصویر ذهنی در مورد صحنه ورود یک موش به خانه

انشاء درباره صحنه ورود یک موش به خانه

انشا تصور ذهنی در مورد صحنه ورود یک موش به خانه

نظر شما در مورد این انشا چه بود نظر بزارید

این انشا اختصاصی بوده و کپی برداری در سایت شما بدون ذکر منبع و ادرس سایت پیگرد قانونی دارد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا