انشا ازاد

انشا ازاد درمورد اینده ی من

انشا ازاد درمورد اینده ی من

         سال ها بعد در جایی خواهی ایستاد که نمی دانم دوستش داری یانه؟در جایگاهی قرار خواهی گرفت که نمی دانم از آن لذت می بری یانه؟و یا برای اینکه  جنگیدی و تلاش کردی از خودت تشکر خواهی کرد یا نه؟روزی خواهد رسید دخترک کوچک با موهای خرگوشی را در آینه ی اتاقت نخواهی دید و با دختری روبه رو خواهی شد که نمی دانم دوستش داری یا نه؟

     و با خودت خواهی گفت این همه مدت تلاش کردم و جنگیدم این بود نهایت آرزوهایم؟این بود تمام آن شوق و ذوق رسیدن به اهدافم؟؟نمی دانم از جایی که سال ها بعد خواهی ایستاد لذت می بری یا نه؟ فقط این را می دانم که الان که خودت هستی و با تمام توان تلاش می کنی تا به اهدافت برسی. تلاشی که ستودنی هست. درست است خسته می شوی ولی عقب نمی کشی.

      درست است درمانده می شوی ولی اهدافت را ول نمی کنی تو قوی هستی و تو خودت هستی تظاهر نمی کنی. مهم نیست مردم چه می گویند و چگونه فکر می کنند. فقط از این که خودت هستی و به چیزی که نیستی تظاهر نمی کنی یعنی پیروزی .در این دنیا افراد زیادی هستند که سر راهت قرار می گیرند و سعی می کنند ناامیدت کنند.ولی تو ناامید نشو و برای هدفت و خواسته هایت بجنگ.

     اگر قلبت چیزی را می خواهد پس مطمعن باش توان بدست آوردنش را داری .درست است سخت است و شاید غیرممکن به نظر آید ولی در این دنیا هیچ چیزی به راختی بدست نمی آید. به آینده ات امید داشته باش و طاقت بیاور و اجازه نده مردم با حرف های بی اساسشان ناامیدت کنند.اجازه نده جون خودشان نتوانستند این فکر را در ذهن تو هم بیاندازند.تو قوی هستی  خیلی بیشتر از چیزی که بقیه فکرش را می کنند.

       یادت باشد تو مانند هیچکس در این دنیا نیستی.تو خودت هستی ب هر شکل و قیافه ای در این دنیا حتی اثر انگشت تو با شخص دیگری مشابه نیست. آینده چیزی نیست که ده سال بعد خواهد آمد.آینده همین فرداست که اگر بگذرد می شود گذشته پس سعی کن از تمام زمان های زندگی ات به بهترین شکل استفاده کنی.

انشا ازاد درمورد اینده ی من

منبع: سایت انشاء باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا