انشا ازاد

انشا آزاد درباره من دوست داشتنی

انشا آزاد درباره من دوست داشتنی

به نام خداوندی که انسان را از گلی افرید و به او کرامت بخشید.خداوندی که انسان را خلق کرد تا زندگی کند وعاشق شود .شاید هرکدام از ما حداقل یک بار در زندگی از خودمان پرسیده ایم که اصلا من کی هستم؟یا مثلا گفتیم که چرا اینجا قرار گرفته ام؟همیشه دلیل آمدن ما به این دنیا برای خودمان مجهول بوده.

   همیشه و درهر لحظه ما از زندگی مان در حال ناله و زاری هستیم ولی هیچوقت نیمه پر لیوان را نمی بینیم!مثلا وقتی جلوی آیینه می رویم نمی گوییم چقدر زیباییم و به فکرمان می رسد مثلا دوستمان رنگ موی زیباتری دارد هیچوقت قدر و ارزش خودمان را نمی دانیم  و هیجوقا خود واقعیمان را نمی بینیم مگر خودمان چه عیبی و ایرادی دارد؟خداوند زیبا هر آدمی را زیبا آفریده و به جای اینکه بگویم من بهترینم همیشه حسرت داشته های بقیه را می خوریم وبه داشته های خودمان فکرنمی کنیم.

   هر انسانی زیبا است. مهم نیست از چه قومی یا چه شکلی یا رنگی داشته باشد همه ی ما در وجودمان زیبایی هایی داریم و باید خودمان را دوست داشته باشیم و قدرخودمان را بدانیم. اصلا بیایید یک روز با خودمان خلوت کنیم و خودمان را دوست داشته باشیم وبه خودمان بگوییم من دوست داشتنیم تو شاید بهترین نباشی ولی تو چیزهایی داری که  بقیه  ندارند به خودمان  بگوییم درست است گاهی مواقع از بعضی چیزها میترسی ولی درستش می کنیم.

    با خودمان رفیق باشیم و زندگی را آن گونه که هست دوست بداریم.به خودمان بگوییم درست است زندگی سخت شده ولی من قوی تر هستم.باید قوی باشم و نبازم.به خودمان بگوییم که اگر باختم اشکالی ندارد ولی پا می شوم و از شکست هایمان درس بگیریم و قوی بمانیم و بجنگیم با تمام وجودمان،هیچوقت در این دنیا هیچ چیزی نیست که انسان آن را نتواند انجام بدهد،به خودمان بگوییم حالا که شکست خورده ای باید دوام بیاوری، دوست من دوام بیار حتی اگه طناب صبرت به نازک ترین حالت خودش هم رسیده باشد ولی تو بمان و بجنگ و یادت باشد هیچ چیزی در این دنیا غیر ممکنه و نشدنی نیست

مطالب پیشنهادی :  انشا آزاد درباره مدرسه

انشا آزاد درباره من دوست داشتنی

منبع: سایت انشاء باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا