تحقیق دانش اموزی

از چه راه هایی می توان به فرصت های کسب وکار پی برد

از چه راه هایی می توان به فرصت های کسب وکار پی برد

یكی از بزرگترین اشتباهاتی كه بعضی از افراد در هنگام ایجاد یك كسب و كار مرتكب می شوند این است كه آنها ابتدا یك محصول را انتخاب می كنند و سپس به دنبال پیدا كردن یك بازار مناسب برای آن می‌گردند! اگر شما نیز برای شروع كسب و كار خود از این روش استفاده كرده اید همینجا بایستید و از راهی كه آمده اید برگردید!

افراد باهوش روش دیگری را انتخاب می كنند. آنها ابتدا یك بازار مناسب را انتخاب كرده و سپس محصولی را عرضه می‌كنند كه مردم به دنبال آن هستند. به عبارت دیگر آنها ابتدا فرصتهای مناسب را شناسایی می كنند و پس از شناخت فرصت بلافاصله در جهت آن فرصت اقدام به كسب و كار می نمایند.

باید ببینید مردم چه می خواهند، به چه چیزهایی نیاز دارند و نیازهای فعلی آنها چیست. سپس مطابق با نیازهای آنها محصول خود را ارائه دهید. اگر شما زیرك باشید بازاری را انتخاب می كنید كه مردم آماده خرید محصولات آن بازار باشند.

نیازهای مردم باعث ایجاد خواسته هایی در آنها می شود و این خواسته ها فرصتهایی هستند كه به وجود می آیند.

مهمترین خواسته های مردم كه در حقیقت فرصتهایی هستند برای راه اندازی كسب و كار و كسب درآمد شما، عبارتند از:

1- مردم نیاز به درآمد بیشتر دارند. آنها برای اینكه احساس موفقیت بیشتری كنند دوست دارند درآمد بیشتری داشته باشند.

2- بسیاری از مردم علاقه به پس انداز كردن دارند. پس انداز داشتن به مردم احساس امنیت می دهد. آنها به سرمایه گذاری یا صرفه جویی در خرید یك محصول علاقه زیادی دارند. پس از این فرصت استفاده كنید.

3- صرفه جویی در وقت یكی از مهمترین خواسته های مردم در این عصر سرعت است. مردم می خواهند كار بیشتری را در زمان كمتری انجام دهند تا سایر اوقات خود را به لذت بردن از زندگی خود سپری كنند. 

– زیبایی و داشتن ظاهر بهتر یكی از خواسته های مردم در این دوره است كه روز به روز بر شدت آن افزوده می شود.

5- آموختن چیزهای جدید یكی دیگر از خواسته های مردم است. ساختن خانه ای بهتر، یادگیری علوم مختلف یا چنین مسائلی به آنها احساس هوشمندی بیشتری می دهد.

6- مردم دوست دارند طول عمر بیشتری داشته باشند. آنها دوست دارند تندرست باشند و از بیماریها بگریزند.

7- یكی از مهمترین خواسته های مردم داشتن آسایش بیشتر است. آنها می خواهند درد و ناخوشی نداشته باشند، اعصاب راحتتری داشته باشند و در كل احساس راحتی كنند.

8- مردم دوست دارند كسی آنها را دوست داشته باشد. آنها می خواهند با كسی صحبت كنند، كسی را دوست داشته باشند و احساس تنهایی نكنند.

9- بسیاری از افراد دوست دارند معروف باشند و در بین مردم دارای شهرت و اعتبار بیشتری باشند.

10- مردم دوست دارند خوش باشند و از خوشی ها و لذتهای مختلف روحی و جسمی بهره مند باشند. این، به آنها احساس رضایت می دهد.

11- داشتن خلاقیت یكی از خواسته های بسیاری از مردم است. ممكن است بخواهند راه حل های بهتری برای حل یك مشكل پیدا كنند.

12- قدرت ، یكی از خواسته های مهم بسیاری از مردم است! آنها دوست دارند بر تأثیر دیگران غلبه كنند، دچار شكستهای روحی نشوند و فریب دیگران را نخورند.

13- بسیاری از مردم دوست دارند پیشتاز باشند. آنها از اینكه ببینند در یك كار خاص «اولین» هستند احساس خوبی دارند.

برای كسب ایده های جدید بینید گرایش و تمایل فعلی مردم چیست. تمایلات جدید را می توانید با مشاهده تلوزیون، آگهی های روزنامه ها و مجلات و گشت و گذار در اینترنت پیدا كنید. سپس محصولی را ارائه كنید كه به آن گرایشات روز مربوط باشد.

گفته شده است که هر کسی که دارای یک رویا – مالی، شخصی، و یا در غیر این صورت – که مایل به سرمایه گذاری زمان و تلاش در دستیابی به این رؤیا، از موفق ترین افراد کسانی هستند که در جهان است.

های QNet دارای سابقه ای طولانی از ارائه ‘صفحه اصلی’ برای این هدف تنظیم کارآفرینان از تمام جنبه های زندگی، از تمام سنین و جنس، و از تمام سطوح درآمد و آموزش و پرورش است. های QNet چارچوب است که در آن هر کسی – با توجه به زمان و تلاش – می تواند رویاهای خود و دستیابی به موفقیت است.

های QNet ارائه می دهد فرصت های کسب و کار به ترویج و توزیع محصولات با کیفیت منحصر به فرد و نوآورانه، شیوه زندگی، حمایت از طرح پرداخت غرامت بدون درز و امن، قابل تکرار و اثبات شده راه برای رسیدن به موفقیت کسب و کار است. فرصت های QNet در دسترس است برای هر کسی که مایل و قادر به کار سخت و هوشمند در صنعت پویا و رو به رشد است.

موفقیت این شرکت وابسته است به درجه که نمایندگان مستقل (IR) استفاده و به دنبال ابزار و آموزش ارائه شده به جذب، آموزش و ایجاد انگیزه در یک سازمان فروش پایدار در حالی که تولید پایه مشتری گسترده تر خرده فروشی است. به نوبه خود، موفقیت IR در درجه ای که آنها خودشان درخواست برای اصلاح شیوه های کسب و کار و اینکه چگونه به خوبی از آنها درخواست مفهوم تقلید مثبت برای ایجاد طول عمر را در شبکه خود وابسته است.

های QNet ارائه می دهد با دقت طیف از محصولات منحصر به فرد و قابل اعتماد در سایت حضور دارند در سراسر جهان به فروش با استفاده از طرح کسب و کار منحصر به فرد، که پاداش ها و مشوق ها به نمایندگان مستقل برای ارجاع و حمایت از محصولات این شرکت می پردازد.

های QNet نمایندگان مستقل، پیشرفته ترین پشتیبانی از کسب و کار برای بیش از یک دهه لذت می برد – فرایند اعضای آنلاین ساده را به عنوان IR، یک دفتر مجازی شامل ویژگی های قدرتمند برای مدیریت و تنظیم کسب و کار خود، طرح جبران پیشرفته، گزینه های پرداخت ایمن، و ابزار کسب و کار و آموزش مواد به منظور توسعه مهارت های خود را – به طور کامل در تجارت الکترونیک پلت فرم پیشرفته یکپارچه شده.

در حال حاضر، محصولات QNet ارائه شده اند در هر کشور به بیش از سه میلیون نفر در سراسر جهان به فروش می رسد. به عنوان یک شرکت بین المللی، های QNet از طریق مرزهای جغرافیایی را نیز به عنوان موانع نژاد، فرهنگ، مذهب و زبان بریده شده، برای ایجاد یک خانواده جهانی کارآفرینان موفق.

در مورد هر فرصتی، موفقیت، توسط آنچه که یک فرد با فرصت سنجیده می شود. کسب و کار های QNet است برای کسانی که به دنبال یک راه ساده و آن نمی باشد.

طرح غنی سریع ‘. مانند کسانی که در حال حاضر به دست آورد موفقیت با QNet ارائه نخواهد کرد، نمایندگان مستقل به سختی باید کار، فکر می کنم هوشمند، متعهد باقی مانده، برای چالش های اولیه تهیه می شود و از نزدیک دنبال شده و اثبات شده طرح کسب و کار اختصاص داده شده است. های QNet مجهز نمایندگان مستقل خود را با تمام ابزار و خدمات پشتیبانی مورد نیاز برای موفقیت در کسب و کار است

از چه راه هایی می توان به فرصت های کسب وکار پی برد  از چه راه هایی می توان به فرصت های کسب وکار پی برد

منبع: سایت انشاء باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا