هدیه های اسمانی ششم

تذکر دادن به دیگران درباره کارهای بد چه ضرورتی دارد

تذکر دادن به دیگران درباره کارهای بد چه ضرورتی دارد

تذکر دادن به دیگران درباره کارهای بد چه ضرورتی دارد

پاسخ فعالیت :

تا کارهای بد در جامعه و بین مردم زیاد نشود و ما را گرفتار بدی نکند

مطلب مرتبط:

تصمیم به ترک یک عادت بد همیشه کافی نیست. در حقیقت برای تغییر عادت یا رفتار شما نیاز به خودآگاهی دارید. به این معنی که از عادت خود آگاه باشید. دانستن انگیزه ها یا عواملی که موجب این رفتارهای بد شده و کنترل احساساتی که پس از این عوامل ظاهر می شوند از نکاتی مهمی است که باید آن را رعایت کنید. درک و تشخیص کامل داشتن از عوامل، احساسات و واکنش های دائمی که در پی آن است به شما این امکان را می دهد تا خودتان را پیدا کنید و دوباره واکنشتان را به سمتی دیگر سوق دهید.

یکی از بهترین راه های جایگزینی عادات خوب به جای عادت های بد، از بین بردن موانع است. برای مثال، اگر عادت دارید در جمع همکاران در هنگام صرف ناهار، از دیگران غیبت کنید، می توانید تا زمان برطرف شدن این عادت بد، ناهار خود را در محلی دیگر و به صورت انفرادی صرف کنید.

هر زمان که تصمیم به ترک عادتی گرفتید، با آدم‌هایی که در زندگی‌تان حضور دارند در مورد آن صحبت کنید. اخبار خوب خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی یا هر راهی که می‌شناسید با دیگران به اشتراک بگذارید. زیرا این کار شما را مسئولیت‌پذیرتر و موفقیت شما را بیشتر می‌کند. شما خود را نسبت به اهدافتان متعهد می‌دانید و می‌توانید در روزهای سخت از حمایت دوستانتان بهره‌مند شوید. مهم نیست عادت شما چقدر کوچک باشد؛ حمایت جمعی یک ابزار کلیدی برای از بین بردن عادات بد است. دریافت کردن حمایت از افراد دیگر به شما احساس ارزشمند بودن می‌دهد و به موفقیت شما کمک می‌کند

مطالب پیشنهادی :  تشویق کردن دیگران به کار خوب چه اثری دارد؟

تذکر دادن به دیگران درباره کارهای بد چه ضرورتی دارد

جواب فعالیت صفحه 30 هدیه های اسمانی ششم ابتدایی

منبع: سایت انشاء باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا