انشا پایه هفتمانشا در باره کفش

انشا در مورد کفش پایه هفتم صفحه 63

پایه هفتم صفحه63  کفش

انشا با موضوع کفش

مقدمه: از نیاکان ما تا امروز همیشه کفش وسیله ایی برای راحتی پا و محافظت از پا در برابر اجسام خارجی بوده و تاکنون نیز از نقش پر رنگی در زندگی ما بهرمند است.

تنه انشا: همان طور که گفته شد کفش نقش حفاظتی پا را در برابر اجسام خارجی برعهده دارد. در زمان قدیم کفش ها ترکیب متفاوتی از آنچه که امروزه ما استفاده می کنیم داشته اند، کفش ها به صورت گیوه در رنگ های زیبا و سنتی بافته و دوخته با دست می شدند. اما امروزه تنوع در جنس و مدل و طرح در کفش بسیار زیاد است و مردم متناسب با امکان مورد نظر خود کفش مخصوص همان موقعیت را می پوشند. مانند پوتین در برف و باران، کفش های پاشنه بلند مخصوص خانم ها برای مجالس و عروسی ها. کتونی ها مخصوص ورزش و کفش های اسپرت مخصوص مکان های معمولی و پر رفت و آمد. همه ی این گزینه ها برای راحتی و رفاه مردم ساخته شده تا مردم از آنچه که پا می کنند لذّت و راحتی لازم را به دنبال داشته باشند. مردم نیز باید این قانون را رعایت کنند و متناسب با امکان مورد نظر کفش بپوشند. مثلا نمی توان برای مجالس عروسی کتونی پوشید.

از همه ی این ها گذر کنیم باید به این نکته توجه کنیم که نمی توان روزی را بدون کفش تصور کرد زیرا به قول معروف پا قلب دوم انسان به حساب می آید. بنابراین باید از قلب دوممان محافظت لازم را داشته باشیم.

مطالب پیشنهادی :  انشا درباره روزی را که دوست دارم تکرار شود

نتیجه گیری: کفش نقش مهمی دارد و در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. هرکس با سلیقه و سایز پای خود می تواند کفش را تهیه و استفاده کند.

انشا در مورد کفش پایه هفتم صفحه63

انشا پایه هفتم درباره کفش

نظر شما درمورد این انشا چه بود ؟ نظر بزارید

این انشا اختصاصی بوده و کپی برداریدر سایت شما بدون ذکر منبع وادرس سایت حرام است

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

14 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا