انشا ازادانشا پایه دهمانشا پایه دهم شاخه فنی و کاردانش

انشا درمورد سبک زندگی فعال و سالم پایه دهم

انشا درمورد سبک زندگی فعال و سالم پایه دهم

انشا درمورد سبک زندگی فعال و سالم پایه دهم

مقدمه:

سبک زندگی هر شخص بنابر قوانین و اصول زندگی اش نهادینه و پایه گذاری می شود و طبق همان سبک به اهداف خویش جهت و سمت و سو می بخشد.

تنه انشاء:

در میان سبک های زندگی متنوع با علایق و امیال متفاوت بهترین و کارآمدترین سبک،سبک فعال و سالم است که فرد بنابر برنامه ریزی درست برای انجام امور شخصی،کاری،تفریحی و غذایی خود ساعت بندی و زمان دقیق را مشخص خواهد کرد.

این چنین افراد از یکجانشینی یا به اصطلاحی دیگر از تنبلی بیزارند و دائما فعالیت و فعال بودن را ترجیح می دهند. سعی می کنند علاوه بر گنجاندن وقت برای کار و درآمدزایی زمانی را مختص به مطالعه و ورزش قراردهند تا علاوه بر آرامش خیال و مفید واقع شدن و دوری از احساسات ضد ونقیضی همچون احساس پوچی نداشتن، سربارنبودن،استقلال فکری و مالی نداشتن،بی سواد و جاهل بودن. خلاف این احساسات را ثابت و اقتدار و هوش و ذکاوت خویش را قائم و استوار سازند.

چنین فردی به سلامت جسم خود نیز اهمیت داده و به ورزش و تمرینات متنوع که گاه ریشه در علایق شخص دارد نیز می پردازد تا به معنای واقعی سبک زندگی خود را فعال نگاه دارد و سالم و سلامت باقی بماند.

نتیجه گیری:

در مقابل اشخاصی دیگر نیز هستند که خلاف این گفته ها عمل می کنند. این چنین افراد به زودی خواهند دریافت که مسیر زندگیشان بی پایه و اساس بوده و تمام فرصت ها را از دست داده اند. آن زمان برایشان تنها حسرتی باقی خواهد ماند که ای کاش به عقب باز می گشتم تا آنگونه که باید دوباره زندگی می کردم.

انشا درمورد سبک زندگی فعال و سالم پایه دهم

نظر شما در مورد این انشاء چه بود نظر بزارید ممنونم

نوشته شده توسط گروه سحم سایت انشا باز

منبع: سایت انشاء باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا