انشا ازاد

انشاء روز مادر

انشاء زیبا درباره روز مادر

مقدمه:بعضی از آدم ها جنسشان فرق می کند. گویی به جای خاک از طلا شکل گرفته اند، روحشان آنقدر پاک است که حتی آب با آن همه زلالیت پیش رویشان کم می آورد. افرادی که صبوری و آرامششان مثال زدنی است، کسی مثل مادر.

تنه انشاء: مادر همان آغوشی است که در سرمای استخوان سوز، می آید و تو را مهمان گرمای ذاتی اش می کند، کسی است که پشت لبخندش همیشه کوهی از دغدغه ها و مشکلات نهفته اند. کسی که خم به ابرو نمی آورد و با تمام وجود از جان، رفاه و آسایش خود می گذرد تا فرزند دلبندش در سلامت و رفاه و آسایش باشد. او کسی است که به بهانه ی بهشتی که در آخرت وعده اش را به او دادند تمام دنیایش را جهنم ساخت تا برایمان در این دنیا فرشته ایی باشد و بهشتی را با تمام تلاش بسازد.

مادر همان کسی است که در اوج بی کسی ها و ناامیدی ها درست به مانند لذت شنیدن اذان ، می آید و آنچنان قوت قلب می شود که حتی از زلزله های چند ریشتری دیگر ابایی نیست!مادر گوهری است که برخلاف الماس می شکند. شواهدش را در لابه لای چین و چروک صورتش به راحتی می توان دید. او پینه بستن را خوب یادگرفته است زیرا از بس مشکلات عدیده ایی روزگار و ترک های قلب شکسته اش ناگزیر به پینه بستن بوده است. همیشه در هر شرایطی در کنارمان بود. مثل خدایی که همه می گویند از رگ گردن نزدیک تر است اما او را نمی بینم. گاهی با اینکه مادرها، انسان هستند و ما قادر به دیدن آن هستیم نایده اش می گیریم. زیرا عادت کرده ایم به بودن های همیشگی اش، به حمایت های بی نظیرش، به صبر بی دریغش، به مهربانی های بی بدیلش. اما امان از روزی که نباشد درست به مانند خدایی که به بنده اش دیگر نظر نکند امان از آن روز، امان از آن طوفان!

مطالب پیشنهادی :  انشا در مورد روز مادر

نتیجه گیری:همیشه به بودنش عادت کرده ایم. خشم هایمان همیشه نصیب او بوده و مهربانی هایمان سهم دیگران، ای کاش قدرش را بیشتر بدانیم قبل از آنکه خیلی زود، دیر شود. خیلی زود پیر شود…

متن زیبا درباره روز مادر

انشاء جدید درباره روز مادر

نظر شما در مورد این انشا چه بود نظر بزارید ممنونم

این انشا اختصاصی بوده و کپی برداری در سایت یا کانال تلگرام شما بدون ذکر منبع و ادرس سایت حرام است و پیگرد قانونی دارد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا