جواب مطالعات هشتم

چند مورد از شباهت های طبعیی و اقتصادی استرالیا و نیوزیلند را بنویسید

جواب فعالیت صفحه 165 مطالعات هشتم

چند مورد از شباهت های طبعیی و اقتصادی استرالیا و نیوزیلند را بنویسید

در مورد این تحقیق چیز زیادی یافت نشد یافته های خود را برای شما گذاشتیم شاید بدرد بخوره ببخشید اگه ضعیف هست اگه شما جواب بهتری دارید برای ما نظر بزارید ممنونم

به طور کلی اگه بخوام دو کشور استرالیا و نیوزیلند رو باهم مقایسه کنم باید بگم که این دو تا کشور از نظر سبک زندگی و روحیات مردمش خیلی به هم شبیه هستن. یعنی اگه فکر می‌کنین که با رفتن از استرالیا به نیوزیلند و یا برعکس با یک تفاوت بزرگ فرهنگی روبرو می‌شین کاملا در اشتباه هستین. از دید من نیوزیلند یکجورهایی شبیه یکی از ایالت‌های استرالیاست و تفاوتش با استرالیا بیشتر در حد تفاوت‌های موجود بین ایالت‌های مختف استرالیاست.

طبیعت نیوزیلند و استرالیا نسبتا باهم متفاوته، هرچند به نظر من هر دو کشور طبیعت خیره‌کننده‌ای دارن. نکته‌ای که در مورد هردوی این کشورها صادقه اینه که رسیدن به فضاهای بکر طبیعی تقریبا خیلی ساده و در دسترسه و اقیانوس و فضاهای سبز فراوون توی استرالیا و نیوزیلند، هردوی این کشورها رو بسیار چشم‌نواز می‌کنه.

یکی از اصلی‌ترین سوال‌هایی که ذهن کسایی رو که می‌خوان به استرالیا یا نیوزیلند مهاجرت کنند مشغول می‌کنه اینه که حالا توی کدوم کشور می‌تونن کار بهتری پیدا کنن. واقعیتش رو بگم این سوال هیچ جواب واضحی نداره و به فاکتورهای خیلی زیادی ارتباط داره.

به طور کلی با توجه به وسعت بیشتر استرالیا، منطق ماجرا اینطور میگه که امکان پیدا کردن کار بهتر توی استرالیا بیشتره، ولی در عین حال من آدم‌های زیادی رو دیدم که به خاطر یک موقعیت کاری بهتر از استرالیا به نیوزیلند مهاجرت کردن. پس بهتره که با توجه به مهارت و سابقه‌ ‌ی کاریتون توی وبسایت‌های کاریابی جستجو کنید و ببینین که توی کدوم کشور موقعیت‌های بیشتری براتون وجود داره.

نتیجه گیری :

واقعیت اینه که هردو کشور استرالیا و نیوزیلند کشورهای خیلی خوبی با استانداردهای بالا برای زندگی و کار و تحصیل هستند. به خاطر همین توصیه‌ی من اینه که به جای خیال‌پردازی و زیاد کردن شک و تردیدتون برای انتخاب بین خوب و خوب‌تر، جایی رو انتخاب کنید که موقعیت کاری/ تحصیلی بهتری توش داشته باشین. یادتون نره که حتی اگه اون کشور بهشت باشه ولی شما درگیر مشکلات پایه‌ای مالی باشین، تجربه‌ی خوبی از اون محل نخواهید داشت.علاوه بر این اگه جزو اون دسته آدم‌هایی هستین که تو شهرهای زیر چهار پنج میلیون نفر جمعیت دچار احساس افسردگی و خفگی میشین، بدونین که نیوزیلند می‌تونه برای شما چالش‌برانگیز باشه. پس برای انتخاب کشور مناسب، صرفنظر از این‌که اون کشورها چقدر توی جزییات باهم تفاوت دارند، ببینید که توی کدوم کشور رفاه کاری و روانی بیشتری می‌تونین داشته باشین.

چند مورد از شباهت های طبعیی و اقتصادی استرالیا و نیوزیلند را بنویسید

منبع: سایت انشاء باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا