انشا پایه دوازدهم

چند مقاله تحقیقی را در مجلات انتخاب کنید و با توجه به آنچه آموختید نقاط قوت و ضعف

پایه دوازدهم صفحه92 کارگاه نوشتن چند مقاله تحقیقی را در مجلات انتخاب کنید و با توجه به آنچه آموختید نقاط قوت و ضعف آن را بیابید.

طبق بررسی ها و مطالعه ی تعدادی از مقالات در مجله، چند مقاله نظر من را جلب کرد. یکی از مقالات که از منابع متعدد و کتابات گسترده ای نوشته شده بود آنچنان با اطلاعاتی جامع و کامل به شرح مقاله پرداخته بود که تنها با خواندن مقاله می توانست خواننده را جذب خود کند زیرا علاوه بر جامع بودن و همه جانبه بودن مقاله، سعی در صراحت نوشتار نیز شده بود، به گونه ایی که خواننده با خواندن آن به راحتی مطلب مورد نظر را درک می کرد و از کلمات پیچیده و بیانی نامفهوم استفاده نشده بود و این چند مقوله خیلی مهم و کارآمد از یک مقاله بود.

البته مقدمه و نتیجه گیری مقاله نیز خیلی پربار و خیلی جامع بود، به طوری که اگر کسی وقت یا توانایی خواندن کامل مقاله را نداشت می توانست با خواندن  مقدمه مقاله و نتیجه گیری کامل آن، پی به موضوع و دست آورد آن شود اما در مقاله ایی دیگر با اینکه از نظر منابع، مقاله ایی پر بار بود اما همه چیز را به صورت مقطعی و خلاصه وار توضیح داده بود و به شرح کامل آن نپرداخته بود. به گونه ایی که حس می شد تنها به کمیت مقاله توجه شده است و به کیفیت آن دقت نشده است و با خواندن آن تنها حس سرگردانی و اطلاعاتی نصفه و نیمه به دست می آمد و این مشکل موجب شده بود که مقاله، جذابیت خود را برای خواندن از دست بدهد، با اینکه خیلی پربار و حجیم بود.

نگارش دوازدهم درباره چند مقاله تحقیقی را در مجلات انتخاب کنید و با توجه به آنچه آموختید نقاط قوت و ضعف آن را بیابید

انشا درباره چند مقاله تحقیقی را در مجلات انتخاب کنید و با توجه به آنچه آموختید نقاط قوت و ضعف آن را بیابید

نظر شما در مورد این مطلب چه بود نظر بزارید ممنونم

این مطلب اختصاصی بوده و کپی برداری در سایت یا کانال تلگرام شما بدون ذکر منبع و ادرس سایت حرام است و پیگرد قانونی دارد

جهت خرید انشا غیر تکراری همین موضوع کلیک کنید

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا