تحقیق دانش اموزیتفکر و سواد رسانه ای

مالک اصلی تولیدات رسانه ای کیست ؟ هدف از تولید پیام چیست

مالک اصلی تولیدات رسانه ای کیست ؟ هدف از تولید پیام چیست

امروزه همه ابر رسانه‌ها به صورت‌های گوناگون تحت‌سلطه یهودیان قرار دارند و درجهت پیشبرد اهداف شوم صهیونیزم، در حال فعالیت هستند.

این غول‌های رسانه‌ای که آمریکایی هستند، هر کدام دارای شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، ماهواره‌ای، فیلم‌سازی و … هستند و بیشتر اخبار رسانه‌ای با رویکرد صهیونیستی را پوشش می‌دهند.

این ۶ غول رسانه‌ای عبارتند از:

1. AOL تایم وارنر: در حال حاضر بزرگ‌ترین غول رسانه‌ای جهان است؛ شرک AOL با خرید شرکت تایم وارنر در سال 2000 به مبلغ 160 میلیارد دلار، این غول رسانه‌ای را به وجود آورد و “استیوکییس” غیر یهودی به عنوان رئیس AOL تایم وارنر و “جرالدلوین” رئیس یهودی تایم وارنر به عنوان مدیر اجرایی انتخاب شدند.

2 – وایاکام: دومین شرکت بزرگ رسانه‌ای آمریکا که مالک شبکه‌های تلویزیونی متعددی چون شبکه سراسری CBS است، توسط یک یهودی بنام “سامنر ردستون” اداره می‌شود و فیلم‌های سینمایی این شرکت توسط “پارامونت پیکچرز”، به مدیریت زنی یهودی به نام “شری لنسینگ” تولید می شود.

3- نیوز کورپوریشن: سومین شرکت رسانه‌ای بزرگ آمریکا که متعلق به مرد ثروتمند رسانه‌ای جهان،”رابرت مرداک” است؛ نیوز کورپوریشن نام دارد.

فاکس و فاکس نیوز که از شبکه‌های جنجالی خبرساز محسوب می‌شوند، متعلق به این شرکت هستند و اداره مرکزی نیوز کورپوریشن در نیویورک قرار دارد.

4- برتلزمان: احاطه و گستره نفوذ این کمپانی در خارج از آمریکا در مقایسه با دیگر رسانه‌های آمریکایی به حدی است که برخی آن را کمپانی غیر آمریکایی قلمداد می‌کنند.

برتلزمان همچنین انتشارات “رندوم هاوس” را در اختیار دارد که یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های انتشاراتی جهان قلمداد می‌شود و سالانه میلیون‌ها جلد کتاب در سراسر جهان منتشر می‌کند.

5- جنرال الکتریک: قدیمی‌ترین و پر ارزش‌ترین بنگاه اقتصادی جهان است؛ جنرال الکتریک در اوایل سال 2001 بخش هایی از شبکه‌های تلویزیونی خود را با بخش هایی از شرکت عظیم مایکروسافت ادغام کرد و نظارت و سر پرستی آنها را به عهده گرفت

مراحل تهیه و تولید پیام در زمينه بهداشت و سلامت:

—            پيام همان افکار، نظرات ويا پاسخ هاي ما به شرايط است که قصد ابراز آنرا داريم.

انواع پيام

*پيام های دستوري: در اين نوع پيام ها، برای انجام فعال توصيه می شود و به گيرنده پيام می گويد چه کاری را انجام دهد يا ندهد.

*پيام های آگاهي دهنده: اين نوع پيام ها حقايق، اطلاعات، باورها و ساير اطلاعات را در خود دارند.

*پيام های ترغيب کننده: هدف آن تحت تاثير قرار دادن، متقاعد کردن و يا تشويق مخاطب به پذيرش يا عمل به چيزی است.

*پيام های ارتباطی: هدف اصلی در يک پيام ارتباطی، ايجاد و حفظ رابطه ميان طرفين ارتباط است.

*پيام هاي کلامي: شامل تمام جنبه هاي گفتاری است

— *پيام هاي غيرکلامي: شامل رفتارهاي صوتي غيرکلامی و غيرصوتي مانند حالت هاي چهره است

مالک اصلی تولیدات رسانه ای کیست ؟ هدف از تولید پیام چیست

منبع: سایت انشاء باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا