پیام های آسمانی هشتم

اگر مردم نسبت به حقوق یکدیگر بی توجه ای کنند چه اتفاقی در جامعه می افتد

اگر مردم نسبت به حقوق یکدیگر بی توجه ای کنند چه اتفاقی در جامعه می افتد

جواب فعالیت پیام های اسمانی هشتم

1-هیچ کس به حق خو د قانع نمی باشد

2-هرج ومرج جامعه را فرخواهد گرفت

3-هر کسی فقط به منافع خود فکر می کند

مطلب مرتبط :

بنظر می رسد که بی تفاوتی اجتماعی شدت بیشتری یافته و هر نوع مسوولیت پذیری در مقابل جامعه به شکل مجازی و فقط در فضای مجازی نمایانگر می شود. تغییر سبک زندگی برخی از مردم، در سایة تبلیغات فرهنگ غربی نیز به دامنة این عارضة اجتماعی – اخلاقی افزوده است. این مقوله تا آنجا دیده می شود

که مردم در زندگی روزمره خود، برخورد با ناهنجاری و کجروی در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و آموزشی را تجربه می کنند ولی کمتر مشاهده شده کسی نسبت به آنها واکنشی متناسب با اخلاق و آموزه های جامعه نشان دهد تا جایی که می‌توان گفت بی‌تفاوتی اجتماعی به یک پرستیژ تبدیل شده است.

در این مطالعه به بررسی آسیب ها و علل بی تفاوتی اجتماعی در کشور و راهکارهای ارتقای مشارکت و رشد همدلی اجتماعی پرداخته می‌شود.

متاسفانه امروز در بین جوانان جامعه ما بخصوص افراد و خانواده‌های مرفح عدم وجود روابط عاطفی به خوبی مشاهده می شود و برای نمونه وقتی در گوشه‌ای از کشور فردی با خودروی مدل بالای خود بعد از کلی نمایش خود بزرگ بینی در نهایت قتل یک هموطن را رقم می‌زند

مدعی می شود که پول یا دیه مقتول را می‌دهد، این حادثه و از این گونه موارد خیلی در جامعه امروز ما عادی و تکراری به نظر می‌رسد و تمامی این اتفاقات از نبود کنترل و نظارت در رفتار مردم با توجه به قانون جامع و کامل است که قوانینی که بتواند برای برخورد با این مسایل و جلوگیری از تکرار آن اقدام کرد.

اگر مردم نسبت به حقوق یکدیگر بی توجه ای کنند چه اتفاقی در جامعه می افتد

منبع: سایت انشاء باز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا