انشا ازاد

انشا درباره اگر نامه بودید و در زمان سفر می کردید چه پیامی را به خوانندگان خود می دادید

انشا درباره اگر نامه بودید و در زمان سفر می کردید چه پیامی را به خوانندگان خود می دادید

انشا اب موضوع اگر نامه بودید و در زمان سفر می کردید چه پیامی را به خوانندگان خود می دادید

مقدمه: زبان گفتار و زبان نوشتار ابزارهایی هستند که انسان می تواند به آسانی با استفاده از آن مفهوم و پیام خود را به زمان حال و زمان آینده برساند و از آن طریق مقصود خود را به گوش خوانندگان برساند.

تنه انشاء: اگر من نامه ایی بودم و می توانستم در زمان سفر کنم پیام صلح و نوع دوستی را به خوانندگان خود می رساندم و با خط خط پیامم عشق را می آموختم، می آموختم که هم دیگر را بیشتر دوست داشته باشید، بیشتر به یکدیگر توجه نشان دهید و حاشیه ها و تفرقه ها را کنار بگذارید و به رنگ پوست و زبان و گویش دیگران توجه نکنید.

همه ی ما انسانیم و همه ی ما از دمیده شدن یک پروردگار خلق شده ایم. همگی از یک هوا نفس می کشیم و همگی با هدف رسیدن به رضای الهی گام برمی داریم، در بندبند وجودم می آموختم به طبیعت عشق بورزیم. همان طورکه او تمام زیبایی هایش را در اختیار ما بدون منت قرار داده و با هوای پاک و زیبایی های بکر خدادادی از ما استقبال کرده،

حواسمان باشد که طبیعت مان را ازبین نبریم و با حفظ و مراقبت از آن دنیای خود را زیباتر سازیم. در پایان  نامه با خطی پر رنگ می آموختم که در زمان ما این همه امکانات و وسایل رفاهی وجود نداشت قدر نعمت های خود را بدانید و با سپاس از خداوند منان روز به روز به زندگیتان رونق ببخشید.

نتیجه گیری:کمی که به کتاب های کتابخانه ها سر بزنید با دنیا بیشتر آشنا می شوید، به آدم ها و دانشمندانی که در همه ی کتاب های خود درس های زندگی و علمی به ما آموخته اند تا ما در زمان حال زندگی آسان تری داشته باشیم.

انشا جدید اگر نامه بودید و در زمان سفر می کردید چه پیامی را به خوانندگان خود می دادید

اگر نامه بودید و در زمان سفر می کردید چه پیامی را به خوانندگان خود می دادید

نظر شما در مورد این انشا چه بود نظر بزارید ممنونم

این انشا اختصاصی بوده و کپی برداری در سایت یا کانال تلگرام شما بدون ذکر منبع و ادرس سایت جرام است و پیگرد قانونی دارد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا