انشا انگلیسی

انشا انگلیسی درباره چطور می خواهید در آینده زندگی کنید

چطور می خواهید در آینده زندگی کنید:

How do want to live in future?

I think always life have a difrent part and formation dream we life, I want to my life learn to speak English well and see around world special paris and walk to shanzelize or learning cook well and have a full of flower to my garden,and have a small house and enjoy it and becom a good humen in live,help some another and becom a rich women or man to my live.

چطور می خواهید در آینده زندگی کنید

به نظر من زندگی همیشه قسمت های مختلفی دارد و تشکیل شده است از آرزوهایی در زندگی ما . من دوست دارم که در زندگیم زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرم و به خوبی زبان انگلیسی را صحبت کنیم و من دوست دارم که ببینم دور تا دور و اطراف جاهای مخصوص پاریس را و قدم بزنم در خیابان شانزلیزه یا یادبگیرم آشپزی را خیلی خوب و یک باغچه پر از گل و یک خانه ی کوچک داشته باشم و از آن لذت ببرم و همچنین یک انسان خوب در زندگی باشم .و به دیگران کمک کنم و یک زن یا مرد ثروتمند در زندگی خود شوم.

انشا جدید درباره چطور می خواهید در آینده زندگی کنید

انشا انگلیسی با موضوع چطور می خواهید در آینده زندگی کنید

نظر شما در مورد این مطلب چه بود نظر بزارید ممنونم

این مطلب اختصاصی بوده و کپی برداری در سایت یا کانال تلگرام شما بدون ذکر منبع و ادرس سایت حرام است و پیگرد قانونی دارد

مشاهده بیشتر

2 دیدگاه

  1. سلام، خسته نباشید….با تشکر از زحمات ولی این انشا کلش غلط گرامریه، من پیشنهاد میکنم تا از صحیح بودن مطلبی اطمینان ندارید اون رو به اشتراک نزارید…نویسنده متن حتی تفاوت live و life رو نمیدونه..!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا