انشا ازاد

انشادر مورد خشم یک مظلوم

انشادر مورد خشم یک مظلوم

مقدمه:در دنیایی زندگی می کنیم که انسان های جور واجور با طرز و فکر و عقیده های مختلف در آن زندگی می کنند هر کدام سبک زندگی خاصی را انتخاب و ادامه می دهد! یا در شرایطی مجبور به انتخاب آن می شوند. عده ایی ظالم و عده ایی مظلوم و یا عده ایی آدم های منصفی هستند که حد و حدود هر چیزی را می دانند و آن را رعایت می کنند. لذا به نظر شما خشم یک مظلوم چگونه است؟

تنه انشا: همانطور که گفته شد انسان ها در زندگی براساس شرایط زندگی خود مجبور و یا مایل به انتخاب می شوند و با نام های ظالم و مظلوم و منصف طبقه بندی می شوند. ابتدا از خود می پرسیم که مفهوم مظلوم چیست؟ به نظر من آدمی است دست و پاچلفتی که حق دفاع از حقوق خود را ندارد و یا عده ایی که عادت کرده اند که همیشه در برابر ظلم سر به زیر افکنده و سکوت کنند و یا کسانی که آنقدر اعتماد به نفس ندارند تا در مقابل ستم دیگران باستند و همیشه خود را کوچک و ضعیف می دانند و ظالم را زورگو و قدرتمند می شمارند اما همیشه این جریان با همین زوال ادامه پیدا نمی کند و روزی می رسد که مظلوم مانند شیر ژیان غرش می کشد و به جنگ با ظلم و ستم می شتابد. اتفاقا از خشم مظلوم باید ترسید! زیرا او دائما خود را پرورانده و همه ی غم ها و ستم ها را در دل خود انباشته تا روزی از جای خود برخیزد و همچون جنگجویی شمشیر خود را از غلاف بیرون کشد و سر ظلم و ظالم را از تن جدا کند. آدم هایی که همیشه ظلم می کنند عادت به تکبر و قدرت کرده اند اما مظلومی که خشمگین می شود مانند طوفانی سهمناک می غرد و از میانه ی خود هرچه را که او را آزار می دهد و اذیت کرده نابود می کند. مظلوم در دنیا همیشه مظلوم نمی ماند و ظالم همیشه در ظلم خود غرق می شود و در دریای ظلم خود می میرد.

نتیجه گیری: مظلوم تنها تصور ذهنی غلط ما از دنیاست. انسان آفریده شده است که در برابر ظلم بایستد و مانع آن شود همانطور که بزرگان و پیامبران پیشین به ما آموخته اند. انسان مظلوم مانند کبریتی در انبار باروت است.  از خشم یک مظلوم بترسید.

انشا درباره خشم یک مظلوم

انشاء زیبا در مورد خشم یک مظلوم

نظر شما در مورد این انشا چه بود نظر بزارید ممنونم

این انشا اختصاصی بوده و کپی برداری در سایت یا کانال تلگرام شما بدون ذکر منبع و ادرس سایت حرام است و پیگرد قانونی دارد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا