انشا ازاد

انشاء در مورد 22 بهمن و دهه فجر

انشای آزاد 22 بهمن

انشاء در مورد 22 بهمن و دهه فجر

مقدمه: بعضی از وقایع هرگز تکرار نمی پذیرند، بلکه تبدیل می شوند به خاطره ایی که با هر بار رسیدن به آن تاریخ قلب ها درست مثل همان روز تندتر اما امیدوارتر می تپد.

تنه انشاء: مهتاب در فراز آسمان نورش چند برابر شده بود در آسمان زمستانی آن روز ابرها همه کنار رفته بودند تا راه را برای دیدن ستارگان باز کنند. آن شب برخلاف دمای هوا همه از فرط گرما عرق بر روی پیشانی اشان نشسته بود. کسی آن شب در میان بانگ الله اکبر خواب را مهمان چشمانش ندید.

طلوع خورشید آن روز، حال و هوای دیگری داشت. قلب ها تندتر اما امیدوارتر می تپید، جدال میان ترس و شوق در صورتک همه ی آدمیان دیده می شد. آن روز خورشید با افتخار سر به اوج آسمان برد. در وجود همگی افراد حاضر از کوچک تا بزرگ نیروی بی مانند سرتاسر وجودشان را در بر گرفته بود. آن روز22بهمن بود. امام ده روزی می شد که آمده است. او مردی بود که سر حرف هایش ماند. آنقدر با صلابت و با اقتدار بود که نگذاشت حتی عرق روی پیشانی اش و خستگی سفر از جانش برود. او مرد بزرگی بود که درست در دهمین روز رسیدنش به کشور عزیزش ایران مجسمه ی بت و کفرپرستی را به زمین انداخت و با کمک لشکر بسیجی اش بختیار را که نوکر بی اختیار بود از صفحه ی روزگار حذف کرد. در آن شطرنج روزگار نه شاهی ماند و نه ملکه ایی! درست در همان روز در22 بهمن بازی کیش و مات شد و ورق برگشت. در حالی که از هر گوشه ی شهر شعار«22بهمن روز آزادی ما» به گوش می رسید.

مطالب پیشنهادی :  انشا در مورد دهه فجر و 22 بهمن

نتیجه گیری: بیش از 40سال از آن روز می گذرد و به وعده ی همان روز و بزرگداشت آن روز باز به خیابان می روند و شعار می دهند و با افتخار می گویند22بهمن یوم الله است، یوم الله است.

 انشاء زیبا در مورد دهه فجر

نظر شما در مورد این انشا چه بود نظر بزارید ممنونم

این انشا اختصاصی بوده و کپی برداری در سایت یا کانال تلگرام شما بدون ذکر منبع و ادرس سایت حرام است و پیگرد قانونی دارد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا