انشا ازادانشا پایه نهم

انشاء درمورد نقد کردن یک فیلم پایه نهم

انشاء درمورد نقد کردن یک فیلم پایه نهم

مقدمه:

گاهی به انسان بودنمان به ناطق بودنمان و به داشتن عقل وعاقل بودنمان شک می کنم که چرا در این برهه ی زمانی که می توان سکوت نکرد و از حق خود دفاع کرد .همچون ربات ها زندگی می کنیم و نقاب بر صورت خود گذاشته ایم.

تنه انشاء:

زندگیمان همچون فیلم سیاه وسفیدی روی پرده ی روزگار به نمایش داده می شود. بازیگران آن هم خود ما هستیم،افرادی که نقاب بر صورت خود زده اند و تنها نظاره گرند و سکوت می کنند و همچن آدم آهنی،دستورات از پیش تعیین شده را انجام می دهند. اما از یک جایی به بعد،آنگاه که انسان تصمیم بر گشودن دهان بگیرد و از خواب زمستانیش برخیزد،برای گرفتن حق اش از آدم ها و زندگی به جنگ با ظلم و شرک می رود. اما چه هنگام این اتفاق خواهد افتاد؟

آن زمانی که آدمی به جای فریاد توخالی،به دانسته هایش بیافزاید و به درجه ایی از کمال برسد تا بتواند زره ی فولادی خود را به تن کرده و سکوتش را بشکند و لازمه ی رسیدن به آن مرتبه،تنها تلاش و کوشش است تا بتواند هر چه زودتر مانع از نابودی دنیای زنگیش باشد،نگذارد که دود و کارخانه،آدم های ماشینی،درنده های خطرناک تمام عمرش را به تباهی بکشاند. شاید حتی در راستای رسیدن به آرزوهایش جانش را از دست بدهد اما یقینا شاد است که ساکن و ساکت نبوده است بلکه باجان و دل تلاش کرده است.

نتیجه گیری:

سرنوشت ما آدم ها بستگی به نوع نگرش ما و  وابسته به سعی و تلاش ما است تا زمانی که خودمان دست به کار نشویم تا دنیای بهتری داشته باشیم، هیچ کس این دنیای شیرین را به ما تقدیم نخواهد کرد.

مطالب پیشنهادی :  انشا درباره گل افتابگردان اسمان را در چند بند بنویسید

انشاء درمورد نقد کردن یک فیلم پایه نهم

منبع: سایت انشاء باز

انشاء با موضوع خلاصه و نقد یک فیلم کوتاه

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا