انشا پایه هفتم

مقایسه دو تصویر صفحه 55درس4 پایه هفتم

مقایسه دو تصویر صفحه 55درس4 پایه هفتم

در تصویر یک یا بالاما شهری پر رفت و  آمد با فضایی پر از هرج و مرج در فصل زیبای پاییز با برگ های رقصان در آسمان و پراکنده بر روی زمین و درختان رنگارنگ که هر کدام رنگی خاص گرفته است می بینیم. درشکه یی که پسرکی جوان آن را با باری می کشد. باد پاییزی می وزد و مردم لباس های گرم پوشیده اند و پشت ویترین های مغازه نیز لباس های پاییزی برای فروش گذاشته اند. کودکان لباس های فرم مدرسه پوشیده اند و مدرسه می روند. مردم کنار خیابان بساط پهن کرده اند و میوه و اجناس خود را به فروش می رسانند و کشاورز ان در مزرعه های خود مشغول اند و بر روی زمین ها با موتورهای کشاورزی کار می کنند و بچه ها نیز از این باد استفاده می کنند و بادبادک های خود را در آسمان به رقص درآورده اند.

تصویر شماره2 یا پایین شهر سرسبز و زیبایی را در فصل تابستان که مردم و کودکان را در دوره تعطیلات و خوش گذرانی تابستانی نشان می دهد. کودکانی که با شادی و هلهله در کنار خیابان و پارک بازی می کنند، لی لی می کنند و بادکنک می خرند و با شادی و خنده بازی می کنند. در پشت ویترین های مغازه ها لباس های تابستانی به فروش می رسد و مردم و بازاری ها در کنار خیابان اجناس خود را به فروش می رسانند. تابستان است و شنا و آب بازی و همان طور که در تصویر می بینیم چند نفری در دریاچه آب بازی می کنند و در گوشه ایی دیگر مردم کشاورز محصولات کاشته شده ی خود را به وسیله ی وسایل مخصوص کشاورزی برداشت می کنند و مردم از این تعطیلات و هوای خوب کمال لذّت و استفاده را می برند و به پیاده روی و گشت و گذار می پردازند.

مقایسه عکس های صفحه 55 پایه هفتم

نظر شما در مورد این انشا چه بود ؟ نظر بزارید ممنونم

این انشا اختصاصی بوده و کپی برداری در سایت شما بدون ذکر مبع حرام است

مطالب پیشنهادی :  انشا در مورد اسمان شب پایه هفتم صفحه 52
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

19 دیدگاه

  1. به نظر من این سایت ، سایت درسی خوبیه
    اگه صفحه های دیگه ی کتاب رو هم بزارید عالی میشه.
    ممنون.

  2. واقعا بهترین سایت درباره انشا هستین . راسی من این سایتو دیدم که مطلبش شبیه مطلب شماس گفتم بگم شاید از شما کپی کرده ( فقط چنتا کلمه رو عوض کرده ) اینم سایت …………………..

    با تشکر از سایت خوبتون ..

  3. به من که بسیار کمک کرد صفحه رو پر کنم.اگه یکم ادبی تر می نوشتی خیلی خوب بود .من که خوشم اومد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا