انشا پایه هفتم پایه هشتم پایه نهم پایه دهم

موضوعات
توضیح تصویر

مالک اصلی تولیدات رسانه ای کیست ؟ هدف از تولید پیام چیست

مالک اصلی تولیدات رسانه ای کیست ؟ هدف از تولید پیام چیست

امروزه همه ابر رسانه‌ها به صورت‌های گوناگون تحت‌سلطه یهودیان قرار دارند و درجهت پیشبرد اهداف شوم صهیونیزم، در حال فعالیت هستند.

این غول‌های رسانه‌ای که آمریکایی هستند، هر کدام دارای شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، ماهواره‌ای، فیلم‌سازی و … هستند و بیشتر اخبار رسانه‌ای با رویکرد صهیونیستی را پوشش می‌دهند.

این ۶ غول رسانه‌ای عبارتند از:

۱٫ AOL تایم وارنر: در حال حاضر بزرگ‌ترین غول رسانه‌ای جهان است؛ شرک AOL با خرید شرکت تایم وارنر در سال ۲۰۰۰ به مبلغ ۱۶۰ میلیارد دلار، این غول رسانه‌ای را به وجود آورد و “استیوکییس” غیر یهودی به عنوان رئیس AOL تایم وارنر و “جرالدلوین” رئیس یهودی تایم وارنر به عنوان مدیر اجرایی انتخاب شدند.

۲ – وایاکام: دومین شرکت بزرگ رسانه‌ای آمریکا که مالک شبکه‌های تلویزیونی متعددی چون شبکه سراسری CBS است، توسط یک یهودی بنام “سامنر ردستون” اداره می‌شود و فیلم‌های سینمایی این شرکت توسط “پارامونت پیکچرز”، به مدیریت زنی یهودی به نام “شری لنسینگ” تولید می شود.

۳- نیوز کورپوریشن: سومین شرکت رسانه‌ای بزرگ آمریکا که متعلق به مرد ثروتمند رسانه‌ای جهان،”رابرت مرداک” است؛ نیوز کورپوریشن نام دارد.

فاکس و فاکس نیوز که از شبکه‌های جنجالی خبرساز محسوب می‌شوند، متعلق به این شرکت هستند و اداره مرکزی نیوز کورپوریشن در نیویورک قرار دارد.

۴- برتلزمان: احاطه و گستره نفوذ این کمپانی در خارج از آمریکا در مقایسه با دیگر رسانه‌های آمریکایی به حدی است که برخی آن را کمپانی غیر آمریکایی قلمداد می‌کنند.

برتلزمان همچنین انتشارات “رندوم هاوس” را در اختیار دارد که یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های انتشاراتی جهان قلمداد می‌شود و سالانه میلیون‌ها جلد کتاب در سراسر جهان منتشر می‌کند.

۵- جنرال الکتریک: قدیمی‌ترین و پر ارزش‌ترین بنگاه اقتصادی جهان است؛ جنرال الکتریک در اوایل سال ۲۰۰۱ بخش هایی از شبکه‌های تلویزیونی خود را با بخش هایی از شرکت عظیم مایکروسافت ادغام کرد و نظارت و سر پرستی آنها را به عهده گرفت

مراحل تهیه و تولید پیام در زمینه بهداشت و سلامت:

—            پیام همان افکار، نظرات ویا پاسخ های ما به شرایط است که قصد ابراز آنرا داریم.

انواع پیام

*پیام های دستوری: در این نوع پیام ها، برای انجام فعال توصیه می شود و به گیرنده پیام می گوید چه کاری را انجام دهد یا ندهد.

*پیام های آگاهی دهنده: این نوع پیام ها حقایق، اطلاعات، باورها و سایر اطلاعات را در خود دارند.

*پیام های ترغیب کننده: هدف آن تحت تاثیر قرار دادن، متقاعد کردن و یا تشویق مخاطب به پذیرش یا عمل به چیزی است.

*پیام های ارتباطی: هدف اصلی در یک پیام ارتباطی، ایجاد و حفظ رابطه میان طرفین ارتباط است.

*پیام های کلامی: شامل تمام جنبه های گفتاری است

— *پیام های غیرکلامی: شامل رفتارهای صوتی غیرکلامی و غیرصوتی مانند حالت های چهره است

مالک اصلی تولیدات رسانه ای کیست ؟ هدف از تولید پیام چیست

منبع: سایت انشاء باز

تاریخ ارسال : ۸ام مهر ۱۳۹۸
بازدید : 108 بازدید
نظرات کاربران

کمک جو