انشا ازاد

انشا در مورد کارکن مگو چیست کار که سرمایه جاودانگی است کار

انشا در مورد کارکن مگو چیست کار که سرمایه جاودانگی است کار

انشا در مورد کارکن مگو چیست کار

جوهر وجودی یک انسان این است که کار کند و با کار خود برای خود و دیگران رفاه و آسایش فراهم آورد. تنها ملاک کار کردن روی مردان تمرکز  ندارد بلکه مقصود انسان است چه زن باشد و یا چه مرد، ربطی به جنسیت ندارد. مهم خوردن پول بازو و دست رنج خودش است.

در دنیا هیچ آدم تنبل و بی فکری موفق نمی شود. تنها کسانی در زندگی موفق می شوند که از سرمایه های وجودی خود استفاده ی کامل ببرند و  از آن بهره بگیرند. این سرمایه  ی وجودی می تواند قدرت جسمی باشد و یا قدرت فکری انسان که در نهایت آن را در مسیر پیش رویش موفق و سربلند بیرون آورد و کاری که انجام دهد سودمند باشد و برای همیشه جاودان بماند. در این میان فرقی ندارد که کار پیش رو چه چیزی باشد.

خیلی سخت و پر زحمت باشد یا خیلی راحت و آسان. انسانی که در زندگیش هدف داشته باشد و به دنبال هدف خود تلاش کند نگاه نمی کند و بهانه نمی آورد که چه کاری است و چقدر زحمت دارد بلکه تنها هدف خود را دنبال می کند و براساس آن حتی کوه را جابه جا می کند. براساس همین موضوع گفته اند که کارکن مگو چیست کار که سرمایه ی جاودانگی است کار.

انسانی که هیچ فایده ی مثبتی نداشته باشد و کاری انجام ندهد در زندگی هیچ سود و بهره ایی نمی گیرد و موفق نمی شود و همچنین همیشه سرخورده و سرگردان در زندگی خود و به دور خود می چرخد تا رشته ی زندگیش را از سر بگیرد تا در امتداد زندگی و پا به پای آن کار کند و زحمت بکشد و نان زحمت و کار خود را بخورد.

بازنویسی ضرب المثل کارکن مگو چیست کار

انشا درباره کارکن مگو چیست کار

نظر شما در مورد این انشا چه بود؟ نظر بزارید

این انشا اختصاصی بوده و کپی برداری در سایت یا کانال تلگرام شما بدون ذکر منبع و ادرس سایت حرام است

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا