انشا پایه هفتمانشا درباره ناخن

انشا در مورد ناخن پایه هفتم

پایه هفتم درس پنجم صفحه62  ناخن

انشاء پایه هفتم در مورد ناخن صفحه 62

 مقدمه:  ناخن یکی از اعضای بدن انسان است که روی انگشت های دست و پا شکل می گیرد که تغذیه ی عمده ی آن از بدن از طریق ویتامین و کلسیم می باشد.

تنه انشا: همان طور که در مقدمه انشا گفته شد ناخن یکی از اعضای بدن انسان است که روی انگشت قرار می گیرد و انگشتان توسط ناخن اجسام و وسیله ها را می توانند جابه جا کنند و از آنجایی که در سلول به سلول بدن ما تدبیر و تفکر شده،  ناخن نیز عضوی است که در صورت نبودن آن کار و استفاده از انگشت سخت و یا غیرممکن می شود. اما  همواره باید از ناخن های خود مراقب کنیم و نظافت لازم را انجام دهیم. زیرا انگشت و ناخن اعضایی هستند که مستقیما با دهان ارتباط دارند و هنگام خوردن غذا همه ی میکروب های روی دست و زیر ناخن ها همراه غذا وارد بدن ما می شود . بسیاری از بیماری ها از طریق ناخن وارد بدن می شود. بنابراین نظافت لازم  باید انجام شود و هفتگی ناخن ها گرفته شود و قبل از خوردن غذا نیز خوب دست ها شسته شود. ناخن علاوه بر این کاربرد موجب زیبایی انگشتان دست می شود و این امر نشان دهنده دقت بسیار ریزبین پروردگار می باشد. بنابراین برای داشتن ناخنی بهتر و زیباتر باید علاوه بر نظافت از شیر و لبینات استفاده کنیم.

نتیجه گیری: ناخن وسیله ای برای راحت تر انجام دادن کارها است و حتما  باید نظافت و پاکیزگی آن را رعایت کرد زیرا ناخن کثیف یکی از رایج ترین و آشکارترین ناقل ویروس ها و میکروب ها در بدن و ایجاد مریضی می باشد.

مطالب پیشنهادی :  انشا در مورد اسمان شب پایه هفتم صفحه 52

انشا درباره ناخن

انشا جدید درباره ناخن

نظر شما در مورد این انشا چه بود نظر بزارید ممنونم

این انشا اختصاصی بوده و کپی برداری در سایت یا کانال تلگرام شما بدون ذکر منبع و ادرس سایت  حرام است

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

    1. سلام ممنونم که نظر گذاشتید
      ما افتخار میکنیم که شما کاربر ما هستید
      و در صورت لزوم به سوالات شما جواب هم میدیم

  1. آقا دادم معلم معلم گفت عالب بود بعد 16دادگفتم مگه خوب نبود چرا16گفت از انشا بازه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا