انشا پایه نهمانشایی در مورد درختی پا در هوا

انشا در مورد درختی را با ویژگی های پا در هواست ریشه هایش در ابر فرو رفته است

انشا سفارشی  پایه نهم صفحه96 درختی را با ویژگی های زیر تصور کنید و متنی درباره آن بنویسید. پا در هواست. ریشه هایش در ابر فرو رفته است. شاخه هایش روی زمین گسترده.

درختی را با ویژگی های

مقدمه: دنیای خیال آنقدر وسیع و شگفت انگیز است که تنها با یک چشم بستن می توانی ساعت ها در آن غرق شوی و از دنیای آن طرف لذت ببری.

تنه انشا: دنیای خیال دنیایی است که می توان به راحتی هر چیزی را که از ذهنت گذر می کند تصور کنی و به آن شاخ و برگ دهی و چیزهای عجیب و غریب اما جدید و شگفت انگیز بسازی که حتی از تصور آن هم گویی که آن را از نزدیک می بینی و لمس می کنی. حال چشمانت را ببند و دنیایی را تصور کن که همه چیز در آن واژگون است اما چیزی که بیشتر جلب توجه می کند درخت کهن سالی است که گویی پا در هواست و ریشه هایش در ابرها فرورفته است و تنها شاخه هایش روی زمین گسترده، کمی که نزدیک تر می روم و برگ هایش را از زمین لمس می کنم دقیقا عین برگ های دیگر درختان است. اما کنجکاوی راه گلویم را می فشارد و من را به سمت درخت سوق می دهد. پایم را روی شاخه های درخت می گذارم و با هدف بالا رفتن و رسیدن به بالای ابرها جای پای خود را محکم تر می گذارم و با اراده ی بیشتر و سرعت بالاتر پیش می روم. از تنه بالا می روم در نهایت به ریشه های پیچ و تاب خورده ی درخت می رسم! دقیقا حس و حال جک و لوبیای سحرآمیز را دارم اما با این تفاوت که درخت من لوبیا نیست بلکه درختی است که پاهایش در هواست و ریشه های در هم تنیده اش مانند هزار تو مرا پیچ و تاب می دهد تا در نهایت دستانم را کش می دهم و از لابه لای ریشه خودم را خارج می کنم و با رسیدن سرم به بیرون دیدن ابرهایی که سراسر سفید اند و مانند پنبه نرم تمام پوست و وجودم به وجود می آید و شتابان خود را تمام یه بالا می کشم و پا روی ابرهای پفکی و سفید می گذارم. می پرم و بالا و پایین می روم ، بدون آنکه ترسی از افتادن داشته باشم اما کمی بعد خسته و کوفته روی تخت نرم و سفید ابری آسمان دراز می کشم و گوش می سپارم به سکوت و تن خود را در این آرامش و حس ناب رها می کنم.

مطالب پیشنهادی :  انشا در مورد درختی با ویژگی های پا در هوا

نتیجه گیری:دنیای خیال دنیایی است که هرچه که در آن پیش روی تمامی ندارد و هرچه را که بخواهی به دست می آوری بدون آنکه ترس و وحشتی از کسی یا چیزی داشته باشی، دنیای خیال دنیایی است که در آن لبخندهایت خالص تر و دنیایت شیرین تر است. آیا شما نیز دنیای خیالی دارید؟! دنیای خیالی شما چگونه است؟

انشا پایه نهم در مورد ویژگی های پا در هواست ریشه هایش در ابر فرو رفته است

موضوع انشا ویژگی های پا در هواست ریشه هایش در ابر فرو رفته است

نظر شما در مورد این مطلب چه بود نظر بزارید ممنونم

این مطلب اختصاصی بوده و کپی برداری در سایت یا کانال تلگرام شما بدون ذکر منبع و ادرس سایت حرام است و پیگرد قانونی دارد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا